vineri, 22 noiembrie 2019

La mulți ani! 76




La mulți ani!
Dragă Ben,

Cu gândul la apropierea aniversării tale, am luat dintr-un raft al bibliotecii personale cărțile tale. Am citit, am recitit pasaje și m-au împresurat amintirile frumoase din timpul colaborării noastre deosebit de fructuoasă de când te-am descoperit ca fiu al Vasluiului. Am zăbovit cu bună știință asupra însemnărilor de la acțiunile culturale, literare desfășurate în colaborare; mă refer în primul rând la lansările volumelor tale la Biblioteca Județeană ”Nicolae Milescu-Spătarul” și Colegiul Economic ”Anghel Rugină” din Vaslui. Aprecierile cărților tale, cuvintele și gândurile exprimate cu sinceritate de vasluieni cu ocazia aniversării a 60 de ani (2012) și incluse în volumul intitulat atât de inspirit: ”Ben Todică – Ambasador onorific al românismului” ți-au creat o aură binemeritată și de neuitat. Câte trăiri și sentimente frumoase! Câți oameni minunați care te-au cunoscut, te apreciază și te stimează! Se desprinde însă fără tăgadă și faptul că stima și dragostea sunt reciproce. Tu ți-ai mărturisit sentimentele față de Vaslui și vasluieni: ”M-aș apleca să sărut pământul și apa și trestia și-n euforia unei posibile regăsiri aș strânge în brațele mele, săteanul nobil ce a rămas legat de glie”. 

Cu ocazia aniversării din 23 noiembrie 2019, în nume personal, dar și a multor vasluieni îți  urez  să ne trăiești întru mulți ani, multă sănătate, inspirație,  spirit creator și bună colaborare în continuare!

Cu aleasă prețuire,

Vasilica



Multumesc draga Vasilica!

Esti prima  care imi ureaza azi 23 Noiembrie, 2019 LA MULTI ANI ! Am deschis ochii dis de dimineata in acest vis frumos al textului tau. Mereu ma voi undui in linistea lacului din Iezer sau printre valurile repezi ale paraului Ciudanovitei, Jitin si cu acest DOR voi transcede in eternitatea prafului celest, in nemurirea sufletelor iubirii, fratiei si a cadoului dumnezeiesc. Voi, dealungul calatoriei mi-ati daruit cele mai frumoase clipe din viata mea, voi toti cei dragi de langa mine! Cu imbratisari, Benoni





Draga Benone! De ziua ta, eu iti doresc multa sanatate si fericire. Dumnezeu sa-ti deie inca multi ani de sanatate tie, cât si Familie tale. Un Frate sincer din România. Josef Sen.

Ce surpriza minunata draga Wattzi tocmai din Germania! Multumesc tie si intregii familii! Multumesc si pentru bogatul in cantec si flori videoclip! Va iubesc!!! Benoni


IUBITE PRIETENE BENONI TODICA,
DE ZIUA TA - 23 Noiembrie 2019 - DORIM CU ÎNTREAGA FAMILIE MULȚI ANI ÎNAINTE, FERICIRE ȘI BUCURIE, PUTERE DE MUNCĂ - DE LA BUNUL DUMNEZEU , ÎN MIJLOCUL FAMILIEI TALE DRAGI!
Familia Florica și Ioan Miclău Gepianul

CRINGILA, N.S.W 11/23/019


Multumesc fratele meu! Sunteti invitati la o felie de tort!
POFTITI !!!
Cu avionul personal pilotat de fratia ta ve-ti fi aici intr-o ora. Ben


Dragă frate Ben,
În această zi, când sărbătorești venirea ta pe lume, îndrept spre tine gânduri luminoase, cu conștiența faptului că viața pe Pământ este doar „un stagiu de formare” și cu prețuirea fiecărei experiențe din „program”! Să trăiești, frate în Spirit, să fii în continuare temerar și înțelept, culegător și șefuitor de diamante sufletești!

La mulți ani minunați! AD


La multi ani, draga Ben! Sa fii sanatos, fericit si sa te bucuri de familia ta minunata. Sa ai energie sa continui lucrurile importante pe care le faci pentru romanii din Diaspora si pentru cei din Romania, ca un autentic ambasador al culturii romanesti. Talentul tau, inspiratia, sufletul tau mare, dragostea de patrie, tenacitatea si pasiunea cu care realizezi emisiunile de radio, interviurile, montajele, filmele, articolele sunt doar cateva dintre calitatile tale care definesc marele Om si Creatorul care esti.
Ma bucur ca ma numar printre pritenii tai si abia astept sa ne intalnim in februarie, in Melborne si sa stam la o "ceasca de taifas".
Iti atasez, ca un dar simbolic, o fotografie a unor trandafiri din gradina mea si poezia "In doua lumi", pe care ti-am dedicat-o in cartea mea de versuri "De la imposibil la posibil - From impossible to possible", publicata la editura Oscar Print din Bucuresti in 2013.

Cu prietenie si admiratie,

Valentina


La Mulți și Frumoși Ani, draga Ben! Mariana















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu