marți, 3 ianuarie 2023

Vasilica Grigoraș - PĂRINTEȘTE-MĂ, DOAMNE!

 




PĂRINTEȘTE-MĂ, DOAMNE!

 

 

~*~

 

Deși sunt o gânganie a creației Tale,

mi Te-ai descoperit, Doamne,

m-ai lăsat să mă apropii de Tine

și mi-ai deschis ochii să Te văd

în toate bucuriile și încercările.

 

Prin mărinimia Ta, cobor cu nădejde

în fântâna propriei firi

și mă bucur, Doamne, că știi

întotdeauna care-mi este starea.

În bunătatea Ta, mi-ai luminat cugetul,

mi-ai îndulcit inima

și mi-ai rafinat simțirea.

Mi-ai îndreptat ghebul necredinței

și mi-ai dăruit toiagul potrivit

pentru a merge mai departe

și a scrie o compunere liberă,

bine articulată, numită viață.

 

Părintește-mă, Doamne!

pentru a-mi întări puterile interioare,

și a-mi stabili cu nădejde

idealuri din ce în ce mai smerite!

Facă-se voia Ta, Doamne!

Pentru că în afara voii Tale,

Totu-i deșărtăciune.

 

~*~

Vasilica Grigoraș

(Din vol. „Conjugarea anotimpurilor”, Iași, Editura PIM, 2022)









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu