Si care erau drepturile omului sub catolicism? De a-si dovedi nevinovatia rezistand la torturile Inchizitiei? Ce legatura are ratiunea cu biserica catolica? Credo quia absurdum e chintesenta ratiunii catolice. Prostirea guvernantilor si a elitelor nu e greco-ortodoxa ci vine direct de la Bruxelles-ul catolic si "depozitar al acquis"-ului. De acolo vine diversitatea, incluziunea, multi-culturalismul, propaganda de gen si proslavirea LGBT. Ortodoxia, civilizatia estica nu au avut inchizitie, nu au ars pe rug pe cei ce gandeau diferit. Si putem continua. Separarea puterilor nu vine din reforma gregoriana care stabilea in fapt suprematia institutiilor "sacre" asupra celor "profane" (excomunicarea era moarte civila urmata de moarte fizica: inchizitia te condamna si te "livra" puterii laice spre executie - ca biserica ramanea pura, ea se ingrijea de "sufletul" nemuritor care era maintuit prin executie.) - separarea puterilor vine din opozitia fata de pofta infinita a bisericii catolice si Vaticanului de a domina toate sferele vietii sociale - atunci ca si acum. Separatia puterilor s-a facut mai intai prin Revolutia americana, departe de tentaculele Vaticanului. In Europa afost nevoie de toata perioada revolutionara 1789-1848 pentru asta. Iar tu iti pui in plan denigrarea tarii si a altor tari in numele superioritatii pretinse a catolicismului, sugerand pe fata ca numai catolicizarea in masa e solutia dezvoltarii modernizatoare. Ceea ce e fals ab initio: secolele care vin vor fi tot mai ne-religioase chiar daca Vaticanul nu se va potoli in cautarea de prozeliti. A propos: crucea, stalpul infamiei si spanzuratoarea fac si ele parte din acquis? Vladimir Rasvan
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu