marți, 10 septembrie 2024

IOAN MICLĂU-GEPIANU: CU FRUNTEA LA CER

 



CU FRUNTEA LA CER

 

 

~*~

 

Cu fruntea la Cer

Și pașii pe Pământ,

Eu sunt un microunivers

Cu propriul meu cânt!

 

De-ar fi…, al meu și cântul,

Și de-ar mai fi al meu

Și scrisul și cuvântul…,

Dar nu-s…, doar îmi răsar mereu

 

Din inima-mi în care trăiește Dumnezeu

Și nu-mi îngăduie cuvintele profane,

Ci îmi alege doar ceea ce crede EL,

A fi izvor de cântec și a iubirii cale!

 

Iar când îmi deschid ochii luminile cerești,

Citesc, ș-apoi observ o altă lume-n zare,

Spații imense ce dau locuri ființelor lumești,

Creațiilor Sale sfințite și pururi ne-mortale!

 

Dar, faptul că prin mine vin

Dumnezeiești imagini,

Înseamnă că eu scriu divin

Din harul Său ummplut-am mii de pagini.

 

Grădina mea – ce e deasemenea a Lui

E plină de-averi și bogății,

Iar lumea asta-așa cum este, bună, rea,

Creiată este a trăi, pe munte, pe vale, pe câmpii.

 

E spatiul și timpul infinit, ajunge,

Privește câmpul, râul și pădurea

Unde alergi tu, om al zilei, și nu plânge!

Fii fericit, le îngrijește, și vei găsi ce e iubirea.

Fii acel din vie de la-nceputurile tale,

Și-ai să găsești viața pe cea mai bună cale!

 

~*~

Ioan Miclau-Gepianu

10 Septembrie, 2024












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu