marți, 11 aprilie 2017

O noapte cu tine






O noapte cu tine ... de Eugen Lovinescu

Sunt încă în pat,
şi nu-mi pot lua gândul de la tine,
de la noaptea trecută ...
mi-aş dori atât de mult
să te strivesc la pieptul meu !
În noaptea caldă, ai venit la mine pe neaşteptate ...
şi ceea ce s-a întâmplat
a lăsat în mine senzaţii de neuitat.
Ai apărut de nicăieri şi,
fără să-ţi fie teamă sau ruşine,
te-am surprins atingând trupul meu gol ...
mi-ai simţit indiferenţa
şi m-ai muşcat fără milă,
înnebunindu-mă ...
Ne-am zvârcolit toată noaptea într-un joc nebunesc !
În zori am adormit în sfârşit, obosit ...
Astăzi, când m-am trezit,
te-am căutat îndelung,
dar nu te-am mai găsit ...
Cearşafurile căzute de pe pat
sunt singurele martore ale nopţii trecute.
Pe corp am încă urmele muşcăturilor tale,
mă ard şi nu mă lasă să te uit ...
În noaptea asta mă voi preface
că dorm şi te voi aştepta să apari din nou ....

Ţânţar nenorocit !!!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu