duminică, 9 decembrie 2018

Popa Genoveva - Oare cine sunt?





Oare cine sunt?




~*~



M-am tot întrebat ani și ani cine sunt,

Și într- un final de drum am găsit răspunsul:

Am fost și sunt o rădăcină, căutând mereu cerul,

Spre a mă oglindi  în marea vâltoare a vieții.


Sunt doar un firicel în aceasta imensă rădăcină,

Mereu bine înfiptă  într-un pâmânt mănos,

Firavul fir având rolul de a hrăni copacul vieții,

Spre a nu fi doborât de multele- i vâltori.


În acest pământ, care m-a hrănit mereu abundent,

Am reușit să mă-mpletesc cu multe alte rădăcini,

Prin atingerea acestora, noi dimensiuni cunoscând,

Și, în același timp, hrană vie și necesară devenindu-mi.


Din această rădăcină, am lăsat un nou vlăstar s-apară,

În timp, acesta căutându-și propriul drum și a sa putere,

Printr- o curgere lină sau agitată a vieții,

Devenind astfel un strat care mi-a învelit esența.



~*~


Popa Genoveva








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu