joi, 14 martie 2019

CU SĂNĂTATE ŞI PACE NEMURIND, MELANIA RUSU - vă pup cu inima




CU SĂNĂTATE ŞI PACE NEMURIND,
MELANIA RUSU


~*~

Dumnezeu să-ți dea sănătate şi să te ajute Dumezeu
şi la bine şi la greu,
că-mi dai culori, dragoste-lumină de curcubeu!
Lumina ta, care mă lumină-n luncă
cu lumină, cugetare adâncă,
în zilele-mi puține senine
de albină
din alduita grădină
ce ne înfloare benefic întru răsărit de soare pragmatic, vrednic de binecuvântare
cu vis de fată, în artă,
că lumina care ne lumină ne renaşte phonex Dacia-felix-Zamolxis
simțind că trăieşti ca-n poveşti,
cu propriul sine măiastră de stare de bine,de zare albastră din lauda ladă românească: de zestre,
de omenesc firesc confort zămislit de cel mai iubit
cu mult cult şi efort de făurar aurar,
ca o pâine caldă trasă cu tot ce e bun şi Moş Crăciun,
trasă ca o inimă de copil impecabil,
trasă-n mâine vrednic,
că vorbele-ți
mi-adună pragmatic şi metaforic,
mi-adună cunoaşterea de sine eminescian în Rai să se pună
s-mi adune binele
stare de bine, lumina lin să lumine,
cum se cuvine,
pe placul şi plăcerea inimii mele,
corolă şi minune de înțelepciune a lumii,
ca un cer plin de stele, cu cale lactee printre ele,
că starea de bine îmi stă bine, hăi, hăi, măi!
ca un surâs, zâmbet de poet, cu departele la boii aflați pe brazdă,
în mălăină de lumină pe glie cu ciocârlie de Românie,
cu sănătate şi pace nemurind cântecu-mi în baladă !


~*~
PAVEL RĂTUNDEANU-FERGHETE


*
***
*
*

Iubit Suflet și Mare, cu numele Creștin,

Cu inima  curată, voiesc să mă închin!

Și chiar îți simt durerea, însă vorbeam de crin

Și nu de viorică! Nu pot să mă abțin

Să n-amintesc, acuma, că plăpânduței flori

Îi place gerul iernii, deși poți ca să mori..

Stând zgribulită-n mova rochiță, transparentă,

Gata să fii strivită, dacă nu ești atentă!

Rolul ne este simplu, lăsat de Dumnezeu :

Să ne păzim de rău, de ură.., vreun ateu..!

Când ai Lumină-n suflet, e simplul crezul meu,

Învingi răul din cale, chiar și pe cel mai greu!

Simt că e mult de lucru, să ne rugăm, mereu!


~*~

vă pup cu inima

Cristina-Marina Murgea








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu