miercuri, 19 octombrie 2022

Jianu Liviu-Florian - Eminenti draci

 




Eminenti draci,

( zisi si sfinti ),


 

~*~

 

Daca vreti sa va hraniti cu o carne buna, am destula!

Nu trebuie sa imi luati din paine.

Daca vreti sa imi beti din sange, am sange destul!

Am carnea mea si sangele meu din care puteti sa mancati si sa beti si sa va veseliti, nu este nevoie sa il varsati pe al atator si atator care isi zic, draci ( zisi si sfinti )!

Asadart, liber la carnea  mea si la sangele meu, din partea mea!

Oricand doriti! cat doriti! pana la ultima  bucatica, si pana la ultima picatura!

dar sufletul, eminenti draci ( zisi si sfinti), nu stiu nici eu, cui apartine! habar nu am!

poate aflati dv.!

 

 

*

19 octombrie 2022

 

~*~

Cdr,

Jianu Liviu-Florian











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu