vineri, 14 octombrie 2022

Să fim mândri - Noi, cei care am trecut de 60/70 și mult mai mult….

 




Este vorba despre noi, cei care am trecut de 60/70 și mult mai mult….

Să fim mândri că aparținem unei ere, cea mai bună știută vreodată.

Născuti în ......... Anii '40-50

Crescuti în ...... Anii '50-60

Educati în ....... Anii 60-'70

Lansați în .... Anii '70-80

Surprinși în jurul  ... Anii '90

Mulțumiți un pic în... Anii 2000

Deveniți mai înțelepti în ... Anii 2010

 Ajunși în ........ 2022

Deci Am trăit în .....OPT decenii diferite DOUĂ secole diferite DOUĂ milenii diferite

Am trecut prin...

        📞->☎📲 ; 

      📽 -> 📺📲;

       📻 +🎙📀, Pager, dela primul telefon mobil la cel mai recent telefon inteligent - Radio cu galene, radio tranzistor  - TV cu ecran de sticlă  la unul mare cît usa - la compact smart TV ecran plat.

Gramophone, Casetofon, Walkman, YouTube la Wireless Streaming.

Scrisori scrise de 💌 mână, Mașină de scris, mașină de scris electrică, Telegrame, Teleprinters (Telex) la e-mail 💻  WhatsApp, Twitter, Instagram

Ordine de plată, ordine poștale, cec bancar, Pay on line etc.

Calculatoare desk (20 MB hard disk drive la 2 TB) la cel mai recent laptop, 5.25 inch la 3.5 inch cu dischetă și CD disk, la PenDrive –

Și...am ratat gripa 🤧 spaniolă dar am prins la timp Corona 😷

Am Mers pe jos 🚶🏼 ♀, cu bicicleta 🚴🏻 ♂, motocicleta 🏍, condus  mașina 🚗, a mers în tren 🚆, ne-am jucat în stradă cu praf, noroi,

Am  navigat, am zburat 🏄🏻 ♀ ✈ si acum așteaptăm să mergem cu Elon Musk SpaceX 🚀 pe Lună

Wow 🤗 !!! Ce viață a fost 🥰😇

Da, am trecut cu adevărat prin multe altele...

🎢 🛶 ⛵ 🚁 🛰

Am putea fi numiți "geniali".... o "generație reușită" de oameni a căror ani de naștere au fost pana în anii 50 ....

Literalmente.... generatia noastra a trait, a asistat la mult mai mult in fiecare perioadă a vietii...      👌🏻🤝🤜🏻

Aceasta este generația noastră care a dat o nouă paradigmă la cuvântul "SCHIMBARE"  💪🎩👒🎓⛑🧢

Îi mulțumim lui Dumnezeu 🙏🙏 pentru această viață minunată, semnificativă, uimitoare de rollercoaster ... 

             

Am pășit în în viață la vîrsta de 20 și am trecut cu vîrsta peste anii 30 și 40 ținându-ne de mână unul pe celălalt în distracție și zbenguială ... 

        😍🤣😂😃🙃😉

Cele mai bune urări dragii mei prieteni, pentru toți dintre voi care aparține-ți unei epoci care a fost, care este, care va fi, dar nici una, cum a fost a noastră.

Să continuăm să ne trăim viața la maxim, fiecare moment ce ne este dat.

 

Curand vor fi scoase cuvintele si vor ramane doar simbolurile.



Sursa: AG







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu