luni, 13 februarie 2023

Jianu Liviu-Florian - LOCUL INIMII

 



LOCUL INIMII

lui Vasile Voiculescu

 

 

~*~

 

Locul inimii mele nu mi-l spune: nu-l ştiu,

Poate bate în inima ta,

Poate nu ştii nici tu - undeva, unde va

plânge inima ta în amurgul târziu -

 

Locul inimii noastre nu-l ştim - nu-l simţim,

Poate locul demult e-nchiriat sau vacant,

Bate-n sufletul frânt toaca lui de neant,

E un ultim mormânt, şi e ţipătul prim

 

Poate l-am închinat unui rang, unui cont,

Poate că ne-a cerut pâine-n loc de război,

Poate nevinovat ne-a adus un afront,

Poate ne-am părăsit, ignorându-l, pe noi

 

Locul inimii mele nu mi-l spune: e greu

Să trăieşti doar cu inima ta,

Poate-al tău e în mine, şi în tine - al meu…

Locul inimii mele e în alţii, mereu

 

Şi al lumii, în inima mea…

 

 

*

Cdr,

Jianu Liviu-Florian

 

~*~

din volumul "Dansand cu ingerul"










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu