joi, 16 februarie 2023

Melania Rusu Caragioiu - NU-I LINIȘTE ÎN SFERA DE GÂNDIRE

 



NU-I LINIȘTE ÎN SFERA DE GÂNDIRE

 

 

~*~

 

Ideile grăbite stau să intre

Mereu ceva te scoate  roș' din fire,

Păcănituri  se-aud în cerul casei

Gàlceava serii are încă filtre

 

Leg o basma  bine, în jurul frunții

Văd Himalaia când închid un ochi

Simt bolovani de sare de sub munții

Ce m-au adus în pragul de deochi

 

Poate-am citit prea mult din sparte vise

Și  cioburi mi-se -învârt sub crunte pleoape

Și neuronii de culori închise

Decolorați plutesc ...  secați, aproape.

 

Cu greu îmi mușc un deget la picior

Gândind că nu-mi mai este de folos

Și să nu credeți că mi-a fost ușor,

îmi simt în creier fiecare os!

 

Și tot ce fac, mi se pare banal.

Și fără sens și  fără nici un rost

Haotic , un fiasco festival

Sunt istovită pentru tot ce-a fost

 

~*~

Melania Rusu Caragioiu









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu