Regimul
de teroare şi tortură permanentă.
(partea I-a)
GHEORGHE CONSTANTIN NISTOROIU
„Mereu şchiopătând prin dezastre,/ Mereu cu
osânda pe frunte,
Credeam că tot spini sunt şi-n astre,/ Şi-n
ceruri tot temniţe crunte.”
(RADU DEMETRESCU
GYR)
Teoretic anchetatorul şi anchetatul sunt două forţe, două puteri care se
studiază ca la şah, încercând fiecare să intuiască mişcarea celuilalt, să-i
anticipeze atacul, să simuleze o mutare greşită, uşoară pentru a contraataca
greu, frontal, decisiv. Iniţial fiecare bănuieşte despre celălalt că ştie mai
mult, că poate mai mult. Este un studiu de acomodare, de adaptare, de
cunoaştere, de cântărire, de apreciere, poate chiar şi de admiraţie.
Ancheta este fiica moştenitoare, odioasă a Anchetatorului sadic. Ambii
aparţin diabolicului.
Unul vine în numele legii, fără-de-legii, minciunii, mistificării,
ipocriziei, abuzului, tiraniei puterii samavolnice, proletariatului,
Internaţionalei, masoneriei, celălalt se apără în numele Adevărului, Dreptăţii,
Credinţei, Conştiinţei, Iubirii de Neam şi Dragostei de Dumnezeu.
Metodele însă cu care lucrează şi operează cei doi sunt complet
diferite. În general anchetatorul este înfiorător ca înfăţişare, schimonosit,
semidoct, crud, ateu, o brută încrezătoare în sine, în regim, în cei care-l
sprijină chiar greşind deseori.
Poate uza de orice mijloace, de orice tehnici, de orice brute, de orice
bătăuşi, de orice joc.
Poate fi amabil, cald, calm, binevoitor, politicos sau rece, nervos,
perfid, turbat, călău.
Poate promite ,,ajutor”, de
orice natură, medicamente, vizite, pachete, reducere de pedeapsă, ameliorare,
compasiune ori poate înscena, ameninţa, jigni, insulta, pedepsi, lovi.
Poate lovi cu palmele, cu pumnii, cu cismele, cu vâna de bou, cu vergea
de fier, cu ciomag, cu corpuri dure, vătămând, frângând, spărgând, rupând,
omorând conştiinţe curate.
De partea cealaltă anchetatul în general este creştin, raţional,
inteligent, deştept, cult, plăcut, frumos, bun, drept, sincer, răbdător,
încrezător în Adevăr, Iubire, Libertate, Dumnezeu, Neam.
Primul este neliniştit cu privire la stoarcerea cât mai rapidă a informaţiilor,
a cât mai multor „,dovezi” şi câţi
mai mulţi cunoscuţi ai victimei spre a fi deconspiraţi. Se grăbeşte să îngroaşe
dosarul, să-l mulţumească pe şef, pe şefi, pe superiorii cei mari de la
Bucureşti, Securitatea, partidul, poporul-proletar, etc.
Este nerăbdător să-şi schimbe ţinuta, frizura, şamponul, ţigările,
bricheta, mersul, maşina, apartamentul, gradul, funcţia, salariul, poate soţia,
amanta, totul.
Celălat este neliniştit cu privire la soarta celor de acasă, de soţie,
copii, părinţi, a celor de afară, cunoscuţi, prieteni, colegi de muncă, apoi a
camarazilor din lăuntru, fie cei din celulă pentru care îşi oferă cojocul,
porţia de mâncare, munca, medicamentul, fie cei din temniţă, folosind
comunicarea prin morse, săpun, calorifer, bătaia în perete, poezia, ruga,
mărturisirea.
Primul trece printr-un şir des de ambiţii, de vise, de stări, de
euforii, de realizări anticipate.
Celălalt trece printr-un lung şir de anchete, cu zeci de ore de tortură
psihică ori fizică, de aceeaşi duritate, ori crescând în intensitate de la o
anchetă la alta, de la o noapte la alta.
I se pune în pericol forţa fizică, tăria psihică, puterea spirituală a
credinţei şi a nădejdii lui.
I se ameninţă permanent Familia, Camarazii, Neamul, Biserica, Dumnezeu.
I se ameninţă permanent trecutul, prezentul şi viitorul, al lui şi al
urmaşilor urmaşilor lui.
I se cere responsabilitate pentru ce n-a gândit, n-a vorbit, n-a
înfăptuit, n-a visat, nu va visa.
I se cere responsabilitate pentru ceea ce îi înscenează anchetatorii,
pentru ceea ce-i cer călăii regimului ateu, comunist totalitar.
I se cere să accepte în locul Iubirii de Neam, pe cel oferit de soviet,
al trădării de neam.
I se cere să nu mai creadă în Dumnezeu, ci doar în omul nou, proletar de
tip bolşevic.
I se cere să nu mai aibe familie, catedră, altar, ci clasă muncitoare şi
slugărnicie la toţi.
I se cere să nu gândească, să nu mai fie om, ci doar un instrument, un
animal dresat.
I se cere în locul eroismului, credinţei, demnităţii, onoarei, iubirii,
să fie informatorul lor.
I se cere viaţa pentru acuzaţiile inventate, pe care oricum victima o
dă, dar i se cere şi moartea de după moarte, ca uitare, purtând stigmatul
denigrării continue, damnatio memoriae.
Deşi acuzatul este dezarmat din start în faţa întregului arsenal al
anchetatorului, cel care câştigă întotdeauna este acuzatul, fiindcă rămâne demn
în tot ceea ce este el: om şi creştin.
Ambii aparţin regimului de teroare continuă şi tortură permanentă: numai
că unul este şi rămâne Călău, iar celălalt Victimă, ce se poate asuma în erou,
martir, sfânt, ori Om.
Ambilor li se mai spune: persecutor şi persecutat. Unul este permanent,
celălalt continuu.
Unul are de partea sa dictatul, ultimatumul, celălalt sfâşierea, dezmenbrarea,
consternarea.
Unul aparţine comunismului, alogenilor, proletariatului, celălalt
Neamului, poporului drept măritor creştin, Măicuţei Domnului şi lui Dumnezeu.
Persecutorul şi persecutatul trăiesc în acelaşi timp, în trecut, prezent
şi viitor, divers şi diferit.
Persecutorul este un ,,mentor”
supraveghetor care îţi monitorizează gesturile, cuvintele şi faptele, iar pe
deasupra dacă ai proasta inspiraţie de a nu gândi asemeni lui şi a nu-i mulţumi
pentru efortul depus cu trudă şi osteneală, te pedepseşte doar pentru a te face
atent la gândire.
Persecutorul posedă capacitatea ipocriziei şi a stupizeniei de a se
considera că de fapt el este victima, iar persecutatul călăul. Acest lucru
doreşte permanent să-l insufle, să-l imprime în eu-l persecutatului, ca acesta
să-i fie recunoscător pe viaţă dacă se poate sau chiar dincolo.
Persecutorul devine pentru persecutat un fel de instituţie
inchizitorială care funcţionează veşnic prin urmaşi în timpul vieţii, al
morţii, postmortem, interzicându-se despre victimă amintirea, mărturisirea,
memoria, cinstirea, în nici un veac, după celebra milenară invenţie romană damnatio memoriae.
Persecutatul este aşadar, destinat să fie întruchiparea fidelă şi
totală a damnatio memoriae.
Primul are dreptul la un continuu
sacrilegiu, celălalt la un permanent sacrificiu.
Persecutorul îl coboară pe persecutat
în subsolul firii umane legându-l la stâlpul infamiei.
Persecutatul se ridică prin credinţă şi jertfă de pe Golgota patimilor
pe Crucea Învierii.
Primul e răzbunător, celălalt răspunzător.
Primul e strâmb, celălalt drept.
Primul este profanul, celălalt sacrul.
Primul foloseşte diversiunea diabolică, celălalt dimensiunea
umano-creştină.
Primul e custodele coroanei violenţei atee, celălalt robul slujirii
umano-divine.
Primul este robul urii, celălat împăratul iubirii.
Primul primeşte distincţii, onoruri, merite pentru fără-de-legi,
celălalt un glonte în ceafă.
Primul rămâne pe veci în mausoleu, celălalt o eternitate în groapa comună.
Persecutatul nu are voie să gândească, să scrie ceva împotriva persecutorului, pe când persecutorul are
dreptul despotic asupra persecutatului de a-l proscrie aici şi dincolo de viaţă.
Carl Schmitt, surprinde foarte fin dictatorul şi umilinţa celor două
personeje ale noastre. ,,Teologul cu
preocupări de jurisprudenţă scrie <<non
possum scribere in eum qui potest proscribere>>-,,nu pot să scriu
împotriva celor care pot să proscrie.” (Carl Schmitt, Glossarium. Însemnări de jurnal din
1947-1951. Duncker&Humbolt Verlag, Berlin-1991).
Sorin Lavric s-a încumetat şi
a gândit chiar dincolo de persecutor, deasupra lui dezgolindu-l de multiplele
sale apucături mefistofelice, prin cele paisprezece trăsături definitorii.
,,Prima
trăsătură a persecutorului e că descinde din tagma celor care au adus
comunismul în Europa. Grupul de conspiratori alogeni care au visat la
întronarea revoluţiei bolşevice în toate ţările europene, acei marxişti în
ochii cărora dictatura proletariatului era doar un pretext ideologic menit a
duce la propria hegemonie asupra întregii Europe, grupul acela reprezintă
bunicii, celor care astăzi ne sunt persecutori.
A
doua trăsătură e că, după ce şi-a omorât la propriu duşmanii,
exterminându-i fizic în închisorile comuniste, persecutorul caută să-i omoare a
doua oară, distrugându-le efigia postumă. Distrugerea aceasta merge de la
diabolizarea simbolică până la eliminarea din analele memoriei colective.
A
treia trăsătură este că persecutorul vorbeşte mereu în numele legii, al
cărei reprezentant se declară a fi. Arta persecutorului e că, aservindu-şi
clasa politică, ne impune legi ce justifică măsura lui damnatio memoriae.
Persecutorul are mereu legea de partea lui,
iar cei care se opun devin peste noapte <<ilegali>>,
fiind susceptibili de măsuri penale. Răsturnarea e dramatică, căci ea confundă
legitimitatea unui om cu legalitatea lui, introducând astfel dictatul ideologic
prin intermediul legii. Legitimitatea unui ins e dată de gradul de rezonanţă cu
spiritul poporului din care face parte, pe când legalitatea e dată de modul de
a fi conform cu legea. În timpul comunismului, represiunea s-a făcut în mod
legal, toate legile fiind în aşa chip făcute încât ele să justifice crimele.
A
patra trăsătură este că, scoţându-te în afara legii, persecutorul îţi ia
dreptul la replică: orice reacţie de a te împotrivi dictatului lui damnatio memoriae e interpretată ca un
act de încălcare a legii. Prin urmare, a te apăra de persecuţie devine o
imposibilitate, prin blocarea diversităţii de opinie.
A
cincea trăsătură: persecutorul vorbeşte mereu în numele democraţiei, din
icoana căreia îşi face un panaceu. Mânat chipurile de bune intenţii
democratice, el vrea să apere comunitatea de primejdia totalitarismului, şi de
aceea îl înfierează pe oponent ca fiind antidemocrat. Consecinţa e
compromiterea lui ideologică.
A
şasea trăsătură este că persecutorul nu te pedepseşte niciodată cu mâna
lui, ci îşi deleagă subalternii să o facă. El e autorul moral contemplând
spectacolul unei represiuni cu care chipurile nu are de-a face, deşi el a avut
iniţiativa ei.
A
şaptea trăsătură este că persecutorul face liste negre cu cei care nu sunt
de acord cu dictatul lui damnatio
memoriae. Listele sunt publicate în fiecare an spre a atrage atenţia asupra
creşterii îngrijorătoare a tendinţelor antidemocratice din societatea română.
A opta trăsătură este că
persecutorul e maestrul lamentaţiei, văitându-se că e discriminat. Ipocrizia
merge până acolo că se declară victima unei plăgi pe care tot el a inventat-o,
cum e cazul comunismului.
A
noua trăsătură este că persecutorul e întruchiparea spiritului răzbunător.
Se răzbună la a treia generaţie pretinzând că face dreptate, când de fapt
creează o nedreptate şi mai mare printr-un procedeu vindicativ.
A zecea trăsătură este că,
lundu-ţi dreptul la replică, persecutorul îţi ia şi dreptul de a-ţi exprima
aversiunea faţă de el. A-ţi exprima vreun sentiment negativ faţă de persecutor
devine un sacrilegiu, o stare tot atât de vinovată precum o infracţiune
propriu-zisă.
A
unsprezecea trăsătură este că persecutorul e un adept consecvent al ideii
că societatea trebuie preschimbată într-un panoptic modern: cu cât
supravegherea e mai stăruitoare, cu atât abaterile de la dictatul lui damnatio memoriae vor fi mai rare. În
felul acesta persecutorul suferă de chiar defectele pe care le impută
spiritelor antidemocratice: e totalitar, fiindcă vrea să controleze gândirea
oamenilor, e antidemocrat, fiindcă scopul lui e hegemonia propriei pături în
dauna oricărei alte comunităţi, e fundamentalist, fiindcă pune la fundamentul
lumii propriul său Dumnezeu.
A douăsprezecea trăsătură este
că persecutorul îşi râde în barbă de moliciunea ancilară a politicienilor pe
care îi dresează cum vrea el. Pe cât de curtenitor se poartă cu ei în public,
pe atât de mare îi este dispreţul cu care le priveşte uşurinţa cu care au
acceptat să-l slujească.
A
treisprezecea trăsătură este că persecutorul urăşte atavic acele exemple de
demnitate care au darul de a-i micşora influenţa acaparatoare. Tocmai de aceea
persecutorul e cuprins de frenezie când aude de eroi (partizani), de martiri (victimile din închisorile comuniste) sau de sfinţi (figuri duhovniceşti cu atracţie asupra maselor). Aceste figuri sunt capitalul totemic al
cărui simbol îl indispune peste măsură. De ce? Fiindcă intuieşte câmpul de
forţă simbolică, cu precădere religioasă, ce emană dinspre aceste figuri. Un
popor ce-şi întreţine cultul exemplelor de demnitate are o imunitate cu care
persecutorii au mult de furcă. De aceea, cuvintele acestea-eroi, sfinţi,
martiri-au un damf ,,antidemocrat” ce-l scot din minţi pe persecutor, şi aşa se
explică de ce zelul cu care caută să le anihileze amintirea atinge un prag
draconic.
A patrusprezecea trăsătură este
că persecutorul se foloseşte de orice doctrină de stânga pentru a distruge
imunitatea colectivă a unei naţiuni. Şi cum azi corectitudinea politică e în
vogă, primul care ţine peroraţii în numele multiculturalismului e chiar
persecutorul.
Să ne uităm atunci în jur: cine sunt cei în
al căror portret se adună trăsăturile de care am vorbit? Îi ştim...”
(Coord. Cezarina Condurache, Sorin Lavric în prefaţă la Eroii anticomunişti şi sfinţii închisorilor
reincriminaţi prin legea 217/ 2015. Ed. Evdokimos-Fundaţia Profesor George
Manu, Bucureşti-2015, p. 3-8)
Repersecuţia memoriei eroilor, martirilor, mărturisitorilor şi
sfinţilor, după trecerea lor la Domnul,
dar şi asupra conştiinţei noastre, a persoanei noastre creştin-ortodoxe a celor
care suntem în viaţă, urmaşii direcţi prin sânge ori prin spirit şi jertfă
mistică, relegitimează persecutorii, regimul totalitar, sistemul proletar,
doctrina comunistă, iudeo-bolşevismul.
Condamnarea totală, civilă, administrativă, penală, morală, umană a
forţei anticomuniste, a Rezistenţei prin Religie, duce de fapt la reabilitarea
aproape totală a comunismului şi a varietăţilor lui ideologico-cromatice. ,, Dacă zecile de mii de legionari (şi
un număr şi mai mare de simpatizanţi), care
au fost chinuiţi şi batjocoriţi la Aiud, Piteşti, Gherla, Sighet, Canal şi alte
sute de locuri de groază (mulţi zăcând şi azi în morminte fără cruci) sunt automat şi veşnic osândiţi, neavând
dreptul la nici o recunoştiinţă din partea naţiunii, atunci nu cumva călăii au
avut dreptate?”(Preot profesor Marius Vişovan, în Eroii anticomunişti şi sfinţii închisorilor reincriminaţi..., op.
cit., p. 33)
Regimul de teroare şi tortură
permanentă al totalitarismului ateo-comunist s-a împărţit de preferinţă
deţinuţilor politico-religioşi astfel:
a) Regim de restricţii: foame, frig, frică,
izolare, interzicerea mâncării pe un număr de zile;
b) Regim torţionar care cuprindea: bestii, metode bestiale şi „bandiţi”.
Temnicerii deşi aplicau la regimul lor
de tortură metode şi tehnici pedagogice,
fie după Makarenko, fie după cele chinezeşti, precum „celebra picătură”, totuşi cea mai uzuală rămânea, cea neaoşe, cea
cu parul.
Teroarea.
Teroarea este fiica legitimă a
terorismului comunist, ca metodă de lucru şi organizare.
Teroarea a fost instituţionalizată ca o Universitate roşie, în Moscova, sub un rectorat denumit NKVD, cu extindere a facultăţilor în multe ţări, privind cercetarea şi aplicarea
fenomenului persecuţiei sub licenţa de terorism.
„Practica acestui terorism s-a
exercitat în proporţie de masă, îmbolnăvind popoare întregi, de boala cea mai
grea, FRICA..., în care simptomul cel mai nociv a fost frica de a rosti cu glas tare ceea ce gândeşti. De aici şi
consecinţa cea mai gravă, a mutilării psihicului; un handicap de viaţă, aproape
imposibil de recuperat.” (Revista Memoria,
nr. 2-Iunie 1991)
Programul terorii avea aşadar, trei sisteme de aplicare: cea fizică,
directă prin mutilare, dezmembrare, moarte, cea psihică, perfidă, indirectă,
subtilă, misterioasă şi cea religioasă în care victima trebuia să-şi profaneze
credinţa, spiritul, cultura, să se „reeduce”,
astfel încât torţionarul să pară mult timp, chiar definitiv, a fi de fapt
salvatorul victimei, nu călăul.
Programa de studiu a terorii, elaborată de Moscova este indicată pe
antetul unui document ultrasecret, găsit în biroul lui „Stalin al Poloniei”, respectiv Boleslaw Bierut, prim secretar al
partidului comunist polonez, preşedinte şi premier al Poloniei.
Documentul a văzut lumina tiparului în 1981, în ziarul polon <<Novi
Dzienic>>, după care a fost publicat în diferite reviste şi cărţi
în lume şi reprodus în România:
„Literatură şi Artă”/ 7.07.1990- Chişinău, „Tinerama”/ 11-17.12.1992, volumul „Războiul mondial al spionilor”, de Gheorghe Buzatu, Ed. B.A.I.,
Iaşi-1991, volumul „Antares 2”, Dan
Apostol/ Rodica Bretin, Ed. Baricada, Bucureşti-1992.
Documentul cu pricina: MOSCOVA-2-6-1947;
(strict secret)-K- AA/ CC 113-Indicaţia NK/ 003/47, tot chitit prin seifuri
secrete, a mai fost descoperit în Cehoslovacia, Bulgaria, Germania (la STASI)
etc.
Similitudinile perfecte ale regimului comunist din România cu regimurile
comuniste din alte ţări, afirmă şi confirmă că el a fost Îndreptarul care s-a aplicat şi la noi.
Fundaţia Culturală Memoria, prin directorul ei, Banu Rădulescu a cerut oficial
SRI-ului, dacă fosta Securitate a deţinut un astfel de act, de document.
Aşteptările previzibile. Biroul Scrisori/ Audienţe SRI-ului a răspuns
tot prin scris: „La adresa dumneavoastră
nr. 203 din 15 iulie 1992, vă comunicăm că Serviciul Român de Informaţii nu
deţine documentul nr. NK/ 003/ 47 şi nici alte materiale asemănătoare.” ss/
indescifrabil, ştampilă cu tuş roşu. (Mircea Stănescu/ Titică Predescu, Procesele Reeducării (1952-1960). Statul şi Dreptul, Instrumente de
Represiune ale Dictaturii Comuniste. Editor coordonator Ilie Popa. Fundaţia
Culturală Memoria Filiala Argeş,
Piteşti, 2008, p. 13)
Directivele de bază ale NKVD pentru Ţările din orbita sovietică, sunt
descendente din celebrele Protocoale ale
Înţelepţilor Sionului şi a Celor 24
de Directive Secrete ale Primului Mare Congres Mondial Evreiesc (Sionist)
din 1897, de la Basel-Elveţia şi adaptate după cerinţele timpului, păstrându-se
însă fondul lor eminamente sionist întru finalitatea împinirii.
Iată istoria faimoaselor Protocoale:
„În anul 1773, în casa lui Mayer Amschel Rothschild din Frankfurt pe Main a
avut loc o întâlnire secretă foarte importantă, la care au participat 12 evrei
bogaţi care acordau sume foarte mari sub formă de împrumut. La această
întâlnire s-a discutat elaborarea unui plan spre a putea controla averea
întregii lumi. Ei au constatat că, prin înfiinţarea Băncii Naţionale a Angliei,
denumire falsă, întrucât aceasta nu era nici naţională, nici a Angliei, au
reuşit să controleze economia întregii ţări, iar planul lor era să instituie un
control asupra economiei mondiale. Acest plan poartă denumirea Protocoalele Înţelepţilor Sionului.
Acestea au fost ţinute secrete până în anul 1901, când, printr-o întâmplare au
căzut în mâinile unui profesor rus, S. Nilus, care le-a publicat. Victor
Marsden le-a tradus în engleză în anul 1901, iar un exemplar se află la British
Museum din Londra. În anul 1919, Protocoalele au început să circule prin Europa
provocând un scandal imens. După revoluţia rusă, când au fost aplicate cu sfinţenie,
un comitet evreiesc a încercat să le treacă printr-un tribunal din Berna, drept
false. În ziua de 14 mai 1935, judecătorul evreu Meyer le-a declarat false,
însă editorul elveţian a declarat recurs şi
la data de 27 octombrie 1937 Protocoalele au fost declarate autentice. Aşa
cum vom vedea în continuare, evenimentele din ultimii două sute de ani confirmă
autenticitatea lor. (Ieronim Hristea, De
la Steaua lui David la Steaua lui Rothschild. Ed. Ţara Noastră, Bucureşti,
2004, p. 107)
Protocoalele s-au elaborat
după formarea „Ordinului secret al
Iluminaţilor bavarezi” (Ordin descendent al Constituţiilor lui Andersen, apărute în 1723), fondat de mozaicul
Adam Weishaupt în anul 1770, discipol al filosofului Mendelssohn, din
însărcinarea baronului Rothschild. (Paul Ştefănescu, Istoria mondială a Societăţilor Secrete. Ed. Miracol,
Bucureşti-1997, p. 226)
Este mai mult ca sigur că Protocoalele
Înţelepţilor Sionului au ca stâlp Constituţiilor
lui Andersen, iar ca temelie Ordinului
secret al Iluminaţilor bavarezi!
Cu „Protocoalele Înţelepţilor
Sionului” însă, inginerul scriitor Alex Mihai Stoenescu nu este de acord,
sau i s-a sugerat de către Iluminaţii de
azi să conteste acest adevăr, care poate fi incriminat chipurile ca „antisemitism”: „O pagină importantă a antisemitismului a fost difuzarea cărţii a unui
oarecare profesor rus S. Nilus, cu titlul Protocoalele
Înţelepţilor Sionului, care pretinde că dezvăluie deciziile secrete luate
de Congresul de la Basel. Textul, deşi s-a dovedit de un fals grosolan, circulă
şi astăzi ca material antisemit. Demonstrarea indiscutabilă a falsităţii sale
face ca orice republicare să fie un act deliberat de antisemitism, ceea ce este
interzis de Constituţiile statelor democratice.” (Alex Mihai Stoenescu, Istoria Loviturilor de Stat în România.
Vol. 3 Cele Trei Dictaturi. RAO International Publishing Company, Bucureşti,
2002, p. 160)
Numai că, domnul inginer Stoenescu a uitat însă de Tainele
„Protocoalelor” înţelepţilor Sionului, originalul englez, în
traducerea Virginiei Thomas, apărută în 1901, urmată de mai multe ediţii.
Gellu Dorian, care prefaţează cartea afirmă: „Ediţia din 1912 a lui Sergiu Nilus face afirmaţii mai clare asupra
prezicerilor înţelepţilor Sionului. (Texte care au zguduit Lumea * Tainele
„Protocoalelor” înţelepţilor Sionului. * Testamentul lui Petru cel Mare. *
Manifestul Partidului Comunist. Ed. Moldova, Iaşi-1995, p. 10).
A mai uitat iar, domnul Stoenescu despre
Giovanni Papini, care în celebrul său volum GOG,
prezintă expozeul iudeului dr. Ben Rubi, ce face explicit o sinteză a
Protocoalelor din care reiese războiul psihologic purtat de sionism împotriva
restului omenirii prin anarhie, calomnie, dezinformare, manipulare,
destabilizare, mistificare, contestarea valorilor spiritual-religioase-naţionaliste
şi universale ale umanităţii, prin pervertirea creaţiei şi sensului ei, a
naturii lucrurilor, a firescului lor, a ordinei, moralei, armoniei, gândirii,
raţiunii, credinţei, frumosului, binelui, adevărului, libertăţii, nădejdii,
suferinţei, iertării, dragostei, a Omului, a Pământului, a Cerului şi chiar sau
mai ales a lui Dumnezeu.
În urma anunţului dat la mai multe cotidiene al lui Giovanni Papini: „Caut secretar poliglot, filozof, celibatar,
răbdător, nomad. A se prezenta pînă la 20 iulie, Hotel Mon Repos, ora zece
seara”, s-au prezentat 63 de candidaţi din care 47 erau iudei. Am ales un evreu, spune Papini, cel care mi s-a părut mai inteligent ca
toţi: Doctorul Benrubi.
Să-l ascultăm aşadar, pe dr. Ben Rubi, proaspătul secretar al scriitorului
Giovanni Papini: „Romantismul german crease idealismul şi reabilitase catolicismul: vine
un evreu din Dusseldorf, Heine, care cu verva sa veselă şi răutăcioasă îşi bate
joc de romantici, de idealişti şi de catolici.
Oamenii au crezut totdeauna că politica,
morala, religia, arta, sunt manifestări superioare ale spiritului, care n-au
nimic de-a face cu punga şi cu pîntecele: apare un ovrei din Trevin, Marx, şi
demonstrează că toate aceste lucruri foarte ideale se amestecă cu gunoiul
economiei vulgare.
Toată lumea îşi închipuie pe omul de geniu
ca pe o fiinţă divină şi pe criminal ca pe un monstru: pe neaşteptate vine un
evreu din Verona, Lombroso şi arată clar ca lumina zilei, că geniul e un
seminebun epileptic şi criminalii nu sunt altceva decît supravieţuitorii
strămoşilor noştri, deci rudele noastre apropiate.
La sfârşitul secolului al XIX-lea, Europa
lui Tolstoi, a lui Ibsen, a lui Nietzsche, a lui Verlaine îşi face iluzia că e
una din marile epoci ale omenirii: apare un evreu din Budapesta, Max Nordau şi
se distrează explicând că faimoşii voştri poeţi sînt nişte degeneraţi şi că
civilizaţia voastră e bazată pe minciună.
Fiecare din noi este convins că este, în
ansamblu, un om normal şi moral: se prezintă un evreu din Freiburg în Moravia,
Sigmund Freud şi descoperă că în cel mai virtuos şi mai distins gentleman e
ascuns un incestuos, un asasin în devenire.
Din vremea „Curţilor de dragoste” şi-a Dulcelui Stil Nou sîntem obişnuiţi să
considerăm femeia ca un ideal, ca un buchet de perfecţii: intervine un evreu
din Viena, Weininger şi demonstrează ştiinţific şi dialectic că femeia e o
fiinţă mîrşavă, un abis de murdărie şi de josnicie.
Intelectualii, filosofii şi alţii, au
considerat totdeauna că inteligenţa e unicul mijloc pentru a ajunge la adevăr,
care e cea mai mare glorie a omului:-se iveşte un evreu din Paris, Bergson,
care, prin analizele sale subtile şi geniale, înlătură primatul inteligenţei,
dărîmă edificiul milenar al platonismului şi ajunge la concluzia că gîndirea
conceptuală e incapabilă să cuprindă realitatea.
Religiile sînt considerate aproape de toţi
oamenii ca fiind rezultatul unei admirabile colaborări între Dumnezeu şi
facultatea cea mai admirabilă a omului: şi iată că un evreu din Saint
Germain-en-Laye, Salomon Reinnach, îşi bate capul să demonstreze că religiile
nu sînt alceva decît o rămăşiţă din vechile tabu sălbatice, sisteme de
prohibiţie, cu suprastructuri ideologice variabile.
Ne închipuim că trăim liniştiţi, într-un
univers solid, avînd ca bază Timpul şi Spaţiul, considerate distincte şi
absolute: apare un evreu din Ulm, Einstein şi stabileşte că timpul şi spaţiul
absolut nu există, că totul e bazat pe o veşnică relativitate şi că edificiul
vechii fizici, mîndria ştiinţei moderne, este distrus.
Raţionalismul ştiinţific era sigur de a fi
cucerit gîndirea şi de a fi dat cheia realităţii: se înfăţişează un evreu din
Lublin, Meyerson şi risipeşte şi această iluzie: legile raţionale nu se
adaptează niciodată complet realităţii, este totdeauna un reziduu ireductibil
şi rebel, care sfidează pretinsul triumf al raţiunii.
Şi s-ar putea continua. Nu vorbesc de
politică, unde dictatorul Bismarck are ca antagonist pe evreul Lassalle, unde
Glagstone a fost întrecut de evreul Disraeli, unde Cavour are ca mînă dreaptă
pe evreul Artom, Clemenceau pe evreul Mandel şi Lenin pe evreul Trotsky.
Notaţi că n-am scos în evidenţă nume obscure
sau de mâna a doua. Europa intelectuală e, în mare parte, sub influenţa sau,
dacă vreţi sub vraja marilor evrei pe care i-am menţionat. Născuţi printre
popoare diferite, consacrându-se cercetărilor diverse, toţi cîţi sînt, germani
şi francezi, italieni şi polonezi, poeţi şi matematicieni, antropologi şi
filozofi, au un caracter comun: acela de
a pune la îndoială adevărurile recunoscute, de-a înjosi ceea ce e sus, de-a
murdări ceea ce pare curat, de-a zdruncina ceea ce pare solid, de-a omorî cu
pietre ce este respectat.
Acest efect dizolvant al otrăvurilor pe care
de secole le picurăm, este marea răzbunare evreiască în contra lumii greceşti,
latine şi creştine...
Ca mari capitalişti, noi dominăm pieţele
financiare într-o vreme în care economia este totul sau aproape totul: ca
gînditori, dominăm pieţele intelectuale, sfărîmînd vechile credinţe sacre şi
profane, religiile revelate şi pe cele laice. Evreul reuneşte în sine cele două
extreme mai redutabile: despot în domeniul materiei, anarhic în domeniul
spiritului. Sînteţi servitorii noştri în ordinea economică şi victimile noastre
în ordinea intelectuală. Poporul acuzat de a fi ucis un Dumnezeu, a vrut să
ucidă şi pe idolii inteligenţei şi ai sentimentului şi vă sileşte să
îngenunchiaţi înaintea celui mai mare idol, singurul care a rămas: Banul.” (Ideile lui Benrubi, Geneva, 30 iulie, în Gog, de Giovanni
Papini. Vallecchi editore Firenze, Milano-1942, Trad. Ileana Zara. Ed. Univers,
Bucureşti-1990, p. 67-71)
Ilustrul nostru cercetător, faimosul scriitor Radu Theodoru, în cartea
domniei sale România ca o pradă,
citează consecvent din celebrele Protocoale,
traduse în franceză şi prefaţate de introducerea lui Roger Lambelin-Paris, Editions Bernard Grasset, 61 rue des Saints
Peres, 1933, „idei aplicate perseverent în viaţa economică, socială, politică
şi morală într-un complex pe care autorul îl numeşte Războiul Psihologic al sionismului împotriva popoarelor lumii.
De asemenea Domnul comandor aviator Radu Theodoru consemnează: „Reţinem că
Protocoalele alcătuiesc doctrina ofensivă a sionismului, că sunt structurate pe
patru diviziuni complexe: o analiză a naturii psiho-sociale a inamicului (popoarele
creştine) care să înarmeze vârfurile
sioniste cu cunoaşterea acestuia; o sinteză istorică a realizărilor sionismului
internaţional până spre sfârşitul secolului trecut în vederea construirii
Republicii Universale; o expunere a metodologiei, tacticii şi strategiei de
aplicat în etapa istorică a secolului XX; o analiză a principalelor mijloace
prin care se pot stăpâni popoarele creştine începând cu mass-media şi
neterminând cu francmasoneria.”(Radu Theodoru, România ca o pradă. Ed. Lucman, Bucureşti-2005, p. 18-20)
Aristocratul rus al secolului al XIX-lea, Kalixt de Wolski,
tâlcuitorul Cărţii Cahalului, scrisă de rabinul Iacob Brafmann, publicată la
Vilnius în 1868 şi călugărit la ortodoxie, la 34 de ani, marele publicist rus
mărturiseşte. „Se trecea astfel de la
metoda iacobino-bolşevică şi teroristă pe faţă, a lui Aşad Aham, alias
Ginsberg, rabinul din Jitomir, adevăratul fondator al bolşevismului, delegat la
I-ul Congres Sionist Mondial (Bâle, 1897-1898, de unde au răsuflat faimoasele 24 de Protocoale ale Înţelepţilor
Sionului), la metoda corupţiei prin
ban, desfrâu, prostituţie, mafie, preconizată de celălalt părinte al
sionismului, autor al Statului evreiesc, evreul budapestan Theodor Herzl.”
(Kalist de Wolski, Tainele Kahalului.
Traducere şi adaptare românească de Samizdatus Valahicus. Samizdat pentru
Literatură şi Artă Cetatea Albă-2005, p. 23)
Şi exemplele ar putea continua: Jan van Helsing, Organizaţiile Secrete şi puterea lor în Secolul XX. Text Integral
Vol. 1 şi 2. Trad. Cornelia Spânu. Ed. Alma Tip, p. 51 e.t.c
Ignoranţa urcă însă şi la cei de „sus”,
rotofeii plini numai de sine, care nu pot privi Adevărul în faţă şi
întorcându-se sfidează realitatea considerând-o pentru ceilalţi periculoasă.
( va urma)
* Fond de carte: Arhiva,
bibliofil Dumitru Ionescu-Bucureşti
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu