sâmbătă, 1 decembrie 2018

FERGHETE - UNICĂ ROMÂNEASCĂ





UNICĂ ROMÂNEASCĂ



~*~


Trăiesc amar sau bine în țara cu Vica,
mândra şi nevasta mea
şi fie pâinea cât de rea, tot mai bună în țara,
România mea,
c-aici am un nume şi renume
după a părinților nume,
dacă m-am născut să caut şi aflat:
perfecțiunea, veşnicia de România, pe care aur strecurat, Dumnezeu ne-a dat,
c-aşa a fost să fie, fir-ar să fie
omeneşte,
în culori de lunişte, culorile de curcubeu a lui Dumnezeu,
aici fiind mereu, mereu cu rostul meu,
să fiu sănătos şi omenos, generos, Făt-Frumos,
Hristos, ca Eminescu, Patrie Limba Română,
să trăiesc artistic omenesc practic ardeleneşte,
pardon: rommâneşte să trăiesc cât lumea-lume şi eu cu îndemână!
că mă înviorează şi mă înviază cu îndemână inimă română,
în dreptul care ne naşte şi ne uneşte cu dreptul de a ne naşte
pentru a candida sub soare la fericire dând țării inimă vitează
şi mână cu mână, cu pământul frăției
să purtăm hora României cu tei înfloriți pe alei,
că-i libertate şi dragoste, în realitate şi cu simțire,
cu drept la fericire cu înviere prin dorință dumnezăiască,
unică iubire omenească cu îndemână
şi pragmatică daco-carpatică-română.


~*~


PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu