joi, 1 decembrie 2016

1 Decembrie 2016 - La multi ani !









LA MULŢI ANI, drag ROMÂN!
Ştiu că inima îţi bate romaneşte, că sufletul vibrează româneşte şi că te mândreşti că eşti ROMÂN. 
Sa ne trăieşti întru multi ani!
Cu prietenie şi admiraţie frăţească!
Vasilica








LA MULŢI ANI, ROMÂNIA!

              Rodica Lăzărescu & Pro Saeculum

 Lidia si Ion Lazu




La multi ani! Romania
Binecuvantarea Sf. Andrei asupra romanilor de ziua Nationala
Radu Gabriela





Stimate domnule Ben Todica, "La multi ani", cu ocazia Zilei Nationale a Romaniei!
Prof. Anusca-Doglan Elena.


Dragi prieteni,
este 1 Decembrie – Ziua Naţională a României, aşa cum am promis vă facem cunoscută lista cu câştigătorii Concursului Internaţional de creaţie literară - poezie şi proză scurtă - „Vis de Toamnă”, ediţia a IV -a, 10 octombrie - 25 noiembrie 2016. Decernarea premiilor se va face în cadrul Festivalului de colinde populare româneşti “Deschide uşa, creştine!”, ediţia a XIV -a, organizat de Societatea Culturală Apollon-România la Catedrala creştin-ortodoxă din Urziceni, Ialomiţa, în data de 18 decembrie a.c. ora 16.oo. Rugăm câştigătorii să confirme prezenţa la e-mail: ro.tv.kalin@gmail.com Cei care nu pot fi prezenţi la acest eveniment sunt rugaţi să ne transmită adresa poştală unde vom trimite diplomele şi premiile până pe data de 25 ianuarie 2017.
vă mulţumim,
Anca Elena CĂLIN,
director publicaţii Apollon-România










La Multi Ani România!

Si pentru ca s-au implinit 100 de ani de la primul razboi mondial...

TANGOUL SOLDATULUI NECUNOSCUT
(pentru cei căzuţi la datorie în primul război mondial)

Motto
    Muică, suntem neam de piatră
   Când e vorba pentru vatră, …
Cântec Oltenesc – Virgil Carianopol  (1908 – 1984)

Eu sunt soldat necunoscut
Uitat atunci,…demult, sub scut
Dar ridicat adeseori,
Prin monumente până-n nori!
Aş vrea aşa de mult să ştiţi...
C-aveam copii, C-aveam părinţi,
Un singur lucru nu aveam...
Şi pentru el atunci luptam:
N-aveam o ROMÂNIE MARE...
Dorită şi-astăzi cu ardoare!
De-aceea-ntreb de-aici, de jos...
De ce n-aţi tras nici un folos
Din lupta dus-atunci de noi?
De ce ne-aţi declarat eroi?
Azi m-am întors dar n-am găsit
Decât pământul părăsit!
Necultivat,...dar jinduit,
Deoarece l-am îngrăşat
Cu corpul nostru de-altădat
Spuneţi-mi: Unde s-a greşit?!
Pe-acest pământ de-a devenit
Aşa povară la trăit?

Nicu Doftoreanu - Suceava








FRACE BENULE
Dumnezeu să te Trăiască la Mulți Ani, mare plăcere să te văd
la Revista ”Suflet Nou”-Comloșu Mare, revistă noastră bănățănească!
Am apărut și eu cu aprecierea cărții lui IIBencei, ”La cules de tulei”.
Mulțumesc Frate Benule că mai sunat la telefon, dar eu eram în lumea viselor”
Așa-i vremea Benule, cum mă pun pe scaun un pic, cum mă auzi sforăind, vine
un somn  dulce, irezistibil, de.., la ai mei 76, fac exerciții de viitor, între două Lumi.
Că doar nu o să fac eu exceptie, și să nu urmez părinții părinților mei!
   Cu drag și frăție,
Ionica din CRINGILA




1 DECEMBRIE
LA MULTI ANI de Ziua Romaniei!
Ofelia




Gheorghe Neagu





La mulți ani, România!
La mulți ani de ziua României, cu sănătate și bucurii!
La mulți ani, dragi români de pretutindeni!  

La mulți ani dragă BEN! Să trăiești și să faci cinste ROMÂNIEI în continuare, pe toate meridianele!


CU NEAMUL MEU


Eu sunt român şi ţin cu neamul meu,
Ca şi americanul cu al lui;
De când sunt mic mă-nchin la Dumnezeu
Şi am fereastra plină cu gutui.

Bătrânii mei pământul l-au muncit
Cu plugul şi cu mâini bătătorite;
Pe dealuri veacul urcă liniştit
Şi veşnicia bate din copite.

De multe ori mi-a fost în viaţă greu,
M-au năpădit necazul şi durerea,
Dar Eminescu m-a-nsoţit mereu
Şi lui Brâncuşi i-am ascultat tăcerea.

În pomii mei sunt păsări cântătoare, 
Sunt botezat în Dunăre și Mare
Și plâng la-nmormântări și joc la nunți; 
Cu dacii mei sunt aninat de munți

Şi Dumnezeu mi-a ajutat mereu,
Că sunt român şi ţin cu neamul meu.


Viorel Martin




La multi ani, Romania! La multi ani tuturor romanilor, oriunde s-ar afla!
Irina Lucia Mihalca





LA MULTI ANI DRAGI ROMANI! SA NE MANDRIM CU  NEAMUL NOSTRU SI  SA NU NE UITAM STRAMOSII!
Merceanu Niculina




TARII MELE
Patria mea e ROMANIA!
Pamantul meu e ROMANESC!
Eu nu vreau sa-mi amestec neamul
Nici graiul, nu vreau sa-mi stalcesc!
Trecut-au ani si vremuri grele
Ce multi vor astazi sa le intoarca.
Dar, neamul meu e ca stejarul cel falnic
Ce  varful, nu si-l pleaca!
Si multi au vrut sa ne-nvrajbeasca
De-au reusit(?), asa cred ei,
Caci ,semintia ROMANEASCA
E ca semintele de mei.
Rodeste-n piatra si vazduh
Pe unde vantu-o poarta…
ROMANII, toti sunt pui de lei
Si fruntea nu si-o pleaca.
Iar vantul care bate-acum,
Nu va-ndoi stalpul CREDINTEI,
Nici TRICOLORUL ROMANESC!
Caci din stejar, stejar rasare
Pe tot pamantul stramosesc!
Mai avem codrii falnici si umbrosi
Oricat ni i-au taiat , hainii…
Vom creste altii mai falosi,
Spre a cinsti si-a nu uita strabunii
Care-au murit slujind aceasta glie
Si-al nostru neam, atat de incercat
Si-a noastra TARA,
Cu nume-atat de mandru , de dulce  si frumos ,
Rotunda ca o paine, ROMANIE! 
                                  
                                           Niculina MERCEANU
1 Decembrie 2016







TRAIASCA  ROMANIA !  La multi ani,  ROMANIA !  









Semper Fidelis Patriae !

Dr. OVIDIU GRECEA
-ministru plenipotentiar-
Consul General al Romaniei la Rio de Janeiro







La Multi  Ani tuturor romanilor !
Cristina Roiu




La multi ani România ! 

Ziua Românie sărbătorită la Toronto :
http://www.observatorul.com/events_main.asp













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu