joi, 1 decembrie 2016

CU NEAMUL MEU





La mulți ani, România!
La mulți ani de ziua României, cu sănătate și bucurii!
La mulți ani, dragi români de pretutindeni!  

La mulți ani dragă BEN! Să trăiești și să faci cinste ROMÂNIEI în continuare, pe toate meridianele!


CU NEAMUL MEU


Eu sunt român şi ţin cu neamul meu,
Ca şi americanul cu al lui;
De când sunt mic mă-nchin la Dumnezeu
Şi am fereastra plină cu gutui.

Bătrânii mei pământul l-au muncit
Cu plugul şi cu mâini bătătorite;
Pe dealuri veacul urcă liniştit
Şi veşnicia bate din copite.

De multe ori mi-a fost în viaţă greu,
M-au năpădit necazul şi durerea,
Dar Eminescu m-a-nsoţit mereu
Şi lui Brâncuşi i-am ascultat tăcerea.

În pomii mei sunt păsări cântătoare, 
Sunt botezat în Dunăre și Mare
Și plâng la-nmormântări și joc la nunți; 
Cu dacii mei sunt aninat de munți

Şi Dumnezeu mi-a ajutat mereu,
Că sunt român şi ţin cu neamul meu.


Viorel Martin











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu