duminică, 27 iunie 2021

Diana Paul - Luptați pentru identitatea națională, iubiți-vă Patria „de la Nistru pân la Tisa”!

 



Luptați pentru identitatea națională, iubiți-vă Patria „de la Nistru pân la Tisa”!

Diana Paul 

27 Iunie 2021

 

Diana Paul, o tânără de 19 ani are curaj să vorbească despre libertate și răspunde întrebării actualului șef al „Guvernului meu” - propagandist propovăduitor al campaniei de înțepare a cobailor umani cu „vaccinuri” vehement contestate de oamenii de știință autentici „Ce conține vaccinul pentru mine?”. Îi răspunde scurt și la obiect, într-un clip de trei minute pe YouTube pe care vă invităm să-l vizionați[1]. (Redacția ART-EMIS)

 

În momentul în care știi cine ești, ca individ și ca popor, îți știi și traiectoria și destinul

 

Numele meu este Diana Paul, am 19 ani și sunt din Cluj-Napoca. Dacă ar fi să aleg valorile mele definitorii, aș spune că sunt credința și iubirea de Patrie. Deși credința am trăit-o de mult timp, iubirea de Patrie am descoperit anul trecut, când încă eu locuiam în Anglia, la Londra și mi-am dat seama că locul meu nu este acolo. După un an în care am cercetat și am găsit răspunsuri, am hotărât să ne repatriem. Ne-am întors pentru a investi în țară și a fi alături de frații noștri români.

 

Dacă acum patru ani aș fi spus că „Vreau să plec și să nu mă mai întorc”, după trei ani și jumătate de stat în străinătate vreau să spun că vreau în țara mea și nu mai vreau să plec niciodată, cel puțin nu pentru a locui acolo. Locul meu nu este acolo, locul meu este aici. Aici este țara mea și am descoperit cât de frumoasă este tradiția românească, cultura românească, poporul român și tot ceea ce ne înconjoară pe acest tărâm „de la Nistru pân la Tisa”.

 

Am fost ai tuturor și ai nimănui.

 

Iubiți-vă Patria pentru că noi suntem speranța României. Scopul meu îl decide Dumnezeu, dar cu înțelegerea pe care o am acum este să investesc în tinerii acestei generații. Și eu sunt tânără de altfel, dar am început să-mi dau seama de anumite lucruri și vreau să le împărtășesc cu cât mai multă lume. Și să educ tinerii prin ce știu eu, cât știu eu - bineînțeles am și eu multe de învățat, dar cu siguranță putem crește și face România frumoasă. Putem să ajutăm România să-și găsească identitatea națională.

 

România prezentului trăiește o criză identitară: românii nu-și cunosc identitatea, nu știu cine sunt. Am fost ai tuturor și ai nimănui și văd că este o căutare permanentă. Încet-încet observ că lumea iese la suprafață: cu idei, cu lucruri îndrăznețe, lucruri care aduc schimbare.

 

Reperul meu este Iisus Hristos

 

Reperul meu constant este Iisus Hristos. Altfel de repere pot să spun, personalități ale culturii românești, de care nu mi-am dat seama înainte că ar putea avea o așa mare influență asupra mea. Dar deocamdată rămân la Iisus Hristos, peste cinci sau zece ani mă văd luptând pentru România. Obținând victoria! Adică de a reînvia România și de o aduce la acel stadiu pe care și-l merita demult și de a ne înțelege identitatea națională. Pentru că tot ce se întâmplă acum în jurul nostru este din cauza unei lipse de identitate.Poate spun prea mult cuvântul „identitate”, dar în momentul în care știi cine ești, ca individ și ca popor, îți știi și traiectoria și destinul și altcumva funcționează lucrurile din jurul tău.

 

Haideți să facem România măreață, împreună!

 

Ceea ce pot face eu în momentul de față este să mă educ pe mine și să împart informația pe care o obțin, cu alte persoane. Iar în timp, noi planuri vor fi formate și vor lua o anvergură mai mare. Dacă George Enescu spunea că își slujește țara cu pana, vioara și bagheta, eu, acum, la 19 ani, îmi slujesc Țara cu sufletul

 

Am un canal de YouTube, în care abordez teme mai mult sau mai puțin controversate, legate de identitate și de România în general. Acest aspect face parte dintr-un plan mai mare. Atât pot eu în momentul de față. M-am gândit: ce pot eu, practic, să fac? Acesta a fost lucrul care mi-a venit în minte. Și pas cu pas cred că se va extinde. Este vorba despre educație, despre informare, în momentul de față.

 

Celor din generația mea le transmit: luptați pentru identitatea națională, iubiți-vă Patria pentru că noi suntem speranța României. E tot ce i-a mai rămas, așa că haideți să facem România măreață, împreună!

 

Notă - Adaptare după un dialog al Dianei Paul cu jurnalistul Anand-Sergiu Donca de la „R3media”[1].

Vă invităm să vizionați filmul de trei minute de pe YouTube al Dianei Paul[2].

-----------------------------------------------

[1] https://r3media.ro/interviu-diana-paul-tanara-care-a-avut-curaj-sa-vorbeasca-despre-libertate







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu