duminică, 13 iunie 2021

Jianu Liviu.Florian - Adres Public

 



Adres Public

 

 

~*~

 

Eu, Gheorghe a lu Tacanitu, domicilat pe Eroilor, n.am eroismul sa reclam ca dupa ce mi s.a instalat gura de canal, sa imi desert si eu, ca tot omu, nevoiele mele spirtuale, si materiale, din casa si curte, pana unde vor imbogati culturile din lume,

gura a fost sparta, cocosata, abrucata de la o margine, de nu se stie ce greutate, pe suflet, sau roate, sau ploi, sau volumetrie de ale altora nevoi, caci dintr.o data a fost materizata la poarta si o mare de nisip, peste cea de glod si bolovani de tarana, lasata in urma in locul verdetii si a pomilor, de avantul revolutinar al noilor ocupanti ai spatiului din fata casii mele.

Care am auzit ca nu mai sunt eu.

Ma intreb pe unde mai intru. Si ies afara.

Si cui am sa.i dau socoteala.

Si cine pazeste acest spatiu sacrosant, lasat in urma, de noile a vanturi si cuceriri, de se prabuseste la putin timp, poate de aceea a si adus vreo furtuna repede, repede, nisipul ca sa ascunda gunoiul lucrarii sub faras.

Declar ca sunt incantat, ca de obicei, ca totul este perfect, ca nici nu stiu cui sa ii exprim omagiile mele,

pentru eroismele tuturor, in munca( MUNCA! ), pentru efidifcarea unui ...viitor de... cacat...si sper ca el a ajunge chiar de aur, ca sa beneficiez de cat mai mult si eu, din el.

 

Om tacanit, simplu, din popor, nici nu stiu cui ii multumesc.

De aceea multumesc tuturor,

in speranta ca urarile mele sincere de untot mai prosper eroism sa ajunga si la cei ale caror eforturi unite conduc cum nici nu ma pricep, acest extaz, pe care il traiesc  ca un agon, de atata baut de timp dulce amar, peste pod, in care eu unul nu stiu nimica, nu am gresit cu nimica, va rog frumos sa nu ma luati in colimator, si daca trageti, macar sa nu simt , ca sunt sensibil, timid, si nevricos. Ba mai fac si urat, cand ma sperii.

 

*

13 iunie 2021

 

 

~*~

Cu deosebit respect,

Jianu Liviu.Florian








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu