miercuri, 29 noiembrie 2023

Vaslui - 1 DECEMBRIE 2023 # LA MULȚI ANI, ROMÂNIA! # LA MULȚI ANI, ROMÂNI DE PRETUTINDENI!

 



1 DECEMBRIE 2023

# LA MULȚI ANI, ROMÂNIA!

# LA MULȚI ANI, ROMÂNI DE PRETUTINDENI!

 

~*~

“E ziua ta.

O, Românie!

Venim cu cântece și flori.

Și-ți urăm MULȚI ANI FERICE!

Să fii frumoasă ca o stea!

Iar noi, oricând să putem zice,

Nu-i altă țară ca a mea!”

LA MULȚI ANI, ROMÂNIA!


 

# Ce-ţi doresc eu ţie, dulce Românie

(Mihai Eminescu)

Ce-ţi doresc eu ţie, dulce Românie,
Ţara mea de glorii, ţara mea de dor?
Braţele nervoase, arma de tărie,
La trecutu-ţi mare, mare viitor!

………………………………..
Ce-ţi doresc eu ţie, dulce Românie,
Tânără mireasă, mamă cu amor!
Fiii tăi trăiască numai în frăţie
Ca a nopţii stele, ca a zilei zori,
Viaţa în vecie, glorii, bucurie,
Arme cu tărie, suflet românesc,
Vis de vitejie, fală şi mândrie,
Dulce Românie, asta ţi-o doresc!

 

~*~

Vaslui: #Palatul Copiilor – Cercul de Cultură și Civilizație Engleză &Cercul de Dans Modern și Contemporan & #Colegiul Economic « Anghel Rugină»

Coordonatori, profesorii: Nistoroschi  Mirela, Anușca-Doglan Elena, Anușca-Doglan Cristian.






































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu