sâmbătă, 8 iunie 2024

MARIAN ILIE - Poet la locul său

 



Poet la locul său

 

 

~*~

 

Măi Google Maps, mersi frumos

Că trează-mi ții memoria -

Am dat Securitatea jos

Că și când nu era - era

 

Tu ești prezent oriunde eu

Mă duc să-mi văd de treaba mea

Mă mir de unde Dumnezeu

Ai tu parale-n teșcherea

 

Să mă-nsoțești, omniprezent

De merg pe jos sau merg pe sus

Ținându-mă și la curent

Cu-ntreaga-mi foaie de parcurs

 

Te întreb însă: dar ce zic

Și ce scriu, chiar nepublicat

Oare pe tânărul TokTik

Să-nregistreze l-ai lăsat?

 

Eu treaba asta n-o pot ști

Și nici nu-mi pasă de-i așa

Vorbesc  ce scriu în poezii

Și scriu ce spun cu gura mea

 

Mă uit la cer, mă uit în jur

Ca simplu băgător de seamă

Laud frumosul sau înjur

În scris ori graiul limbii mamă

 

Tu n-ai decât să te holbezi

Și să-ți faci cruce-n felul tău

De tot ce-auzi și tot ce vezi

- Sunt un poet la locul său!

 

~*~

MARIAN ILIE








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu