miercuri, 22 mai 2019

Ioan Miclău-Gepianu - Zeițele mele- gândurile...!




Zeițele mele- gândurile...!



~*~


Zeițele mele
De-ndată ce aripile-și întind spre lumină,
Spre Euterpe* zbor- zeița divină,
Căci gânduri fiind vor curate apoi să-mi revină,
Și astfel prin mine să plece ca raza senină!

Zeițele mele
Gânduri fiind, doar eu pot în zbor să le-ndrept,
Ele-s copile ce nasc în propriu-mi piept,
Le curăț de ure, de tot cei nedrept,
Ca ele-n grădini să-nflorească, atât doar aștept!

Zeițele mele
Mi-aduc judecata, tot dreaptă ca ele,
Căci eu sunt cuvântul, zeițele-n faptele mele,
Iar gândul odată ferit de intrigi și ure rebele,
Te face să crești, ai ceruri, ai stele!

*Muza poeziei lirice.


~*~

Ioan Miclău-Gepianu
5/23/2019

Australia











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu