sâmbătă, 18 mai 2019

Pavel Rătundeanu-Ferghete - ÎN DULCE DOINĂ DE ROMÂNIE




ÎN DULCE DOINĂ DE ROMÂNIE
(CA SĂ FIE BINE, ÎN VEŞNICĂ POMENIRE!)

In memoriam, VICA, soţia mea, comemorarea are loc în Ciubăncuța, Cluj, România


Motto:"Dacă vrei cu adevărat, poți realiza orice ți-ai propus"
                                                                        (Daniel Negescu Gelu)



~*~


Vica, numai ca să nu-mi taie aripile, a suferit alături de mine
pentru-mi eşecuri, în raliuri de aventuri spirituale, implicându-se, cu sens,
pentru a nu se zice niciodată:
n-are nici un sens
să scrii, în necuprins
de univers, vers cu vers,
că ea, plină de ac
țiune şi înțelepciune-rugăciune,
având slăbiciune pentru unul ca mine,
chiar dacă n-am prins poanta cu îngropăciune,
o micime, o plecare a celui drag din lume,
coborându-se fără scară din iubirea cu înălțime,
prospețime de rască/părască erotică,
care te urcă, nebunatică, fără scară pătimând suferințe,
acasă, la tine, în țară, friguri ca Nicolae-clop-de-paie,
pe Arca lui Hristo şi Noe,
cu stil, cu înfigurare,
fagure de miere, pentru mine şi, în preplin de hormoni,
care pun la pământ mulțimea de conexiuni şi de neuroni,
că ea m-a mânat şi adunat, în România te iubesc,
suferind firesc,omenesc, pentru ca-n habitat cu mine
era dragoste şi dor,
că mă străduiam la poarta sărutului,
în curți de dor şi tăcere de mare trecere,
să nu fiu fiecine
şi, nu, că nu m-a iubit, ca să mă depăşesc,
în drept la Înviere,
candidat şi iubire, pre
țuire,
pentru fericire,
ea, permanent,
în permanen
ță cu primenire de conştiință,
fiind ca un Iisus,
mai presus
de moarte, pace şi pâine fierbinte,
coptă bine, în cuvinte,
în pudicul ce se cuvine,
ea în permanen
ță să se poziționeze stare de bine,
ca să fie bine, c-a stat alături să mă lecuiască,
ea, cu mână cerească,
sta lângă mine, ca lumină născută-n veşnicie,
să lumine şi să aline,
în dulce doină de Românie.


~*~


Pavel Rătundeanu-Ferghete







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu