marți, 28 mai 2019

Scrisoare comentariu la articolul "Intr-o noapte la Ciudanovita"




Salutare,

Am citit cu interes articolul  http://bentodica.blogspot.com/2011/12/intr-o-noapte-la-ciudanovita.html, interviul este fascinant.
Nu pot sa spun ca sunt la curent cu tot ce s-a intamplat in comunism sau in minele de uraniu, dar poate pot contribui un pic la istoria scrisa de Dvs.

In articol apare numele "Tarapanov". Prin intamplare pe bunicul meu il chema Tarapanov Gheorghe si a lucrat in minele de uraniu. A murit in '93 cand eram mic de cancer, a facut anus contra naturii. Mama mea imi spunea ca e din cauza faptului ca a lucrat in acele mine. Inca mai detin "florin de mina" de la el.

Acum, eu nu stiu cata informatie este adevarata, dar ma pot apuca sa strang detalii, poze, notite, tot ce gasesc.
Imi place sa investighez lucruri din trecut si este vorba si de bunicul meu, pe care din pacate nu l-am avut decat pana la varsta de 9 ani. Pe noi ne-au dus la tara cand a murit, boala era destul de crunta. Practic cred ca a avut cancer de colon (ramane sa investighez mai bine).

Am atasat niste poze pe care le aveam scanate mai demult.
Pe mine m-ar interesa sa mai aflu si povesti despre el (daca mai exista).











El a fost in promotia 62-63 si rusii si-au terminat operatiunile in 64.
Momentan nu am gasit niciun document care sa-l lege pe Tarapanov Gheorghe de Ciudanovita


Iubeste-ti aproapele!
Iubeste-i esenta        
Esenta esti tu !          
                      bt.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu