sâmbătă, 22 ianuarie 2022

ioan miclău-gepianu - Eu nu duc grija măririlor lumești

 



Motto:

”...Versurile mele sunt versuri de iubire,

Lui Dumnezeu și Țării aduce mulțumire”.

(ioan miclău-gepianu).

 

Eu nu duc grija măririlor lumești

 

 

~*~

 

Eu nu duc grija măririlor lumești,

Nu, e deajuns să știi că o iubești,

Că lumea e icoana preasfântă-n Dumnezeu,

Și mi-e deajuns să știu că-n ea trăiesc și eu!

 

Deșartele mândrii nu m-au  împins spre râpă;

Munceam, muncesc și azi căci munca nu e

o misie urâtă.

Ci-i legea din origini cum cu sudoarea de pe frunte

Numai, vei prinde stare bună, vei merge înainte!

 

Și mi-a mai pus Divinul acea sfântă oglindă

În ființă, ce poate dinafara s-o cuprindă

Și care îmi arată doar faptele din jur,

Căci faptele arată a omului cusur;

 

Și-atunci înțeleg sigur că e clipa

Când protectoru-mi vultur cu aripa

Mă ia deoparte: ”încearcă să privești-

Dar nu uita porunca: de-apururi să iubești!”

 

~*~

Ioan Miclău Gepianu

2022








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu