luni, 27 mai 2024

Adrian Munteanu - Când va fi să mă deștept?

 



Am încărcat primul videosonet pe youtube în 3 februarie 2021.

De atunci și până azi, 27 mai 2024, am izbutit să construiesc 110 videosonete. Vi-l ofer pe cel mai recent.

 

Adrian Munteanu – Videosonet 110 –

Când va fi să mă deștept?

 

Visul ține de magie. Un spațiu extrem de productiv pentru poezie.

Bine strunite, căutând să se metamorfozeze în adevăr, desfășurându-se, larg, pe cărări insolite, fantasmele sale aglutinează elemente fundamentale ale propriei ființe.

 

 

~*~

 

ce vise Doamne-n nopţile izbite

din zeci de părţi de vuietul vântoasei

ce şi-a dorit să surpe zidul casei

culcat pe-o rână-n chingi hodorogite

eram când lup rânjindu-i fioroasei

fantasme vii ce-a vrut să îl imite

când o albină-n roiuri părăsite

pe câmpul ars de secerarea coasei

când urs căzut pe-o ruginită şină

ţinut în viaţă de-un statornic gnom

dintre-ntrupări păstrate pe retină

se alegea să fiu încins atom

câte-ncleştări rupând din gri lumină

dar când va fi să mă deştept că-s om

 

~*~

(din volumul Paingul Orb)

ADRIAN MUNTEANU






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu