România
sub guvernarea înaltelor trădări
General
Br. (r) Aurel I. Rogojan
01
Octombrie 2023
În titlul X al Codului Penal al României „Infracțiuni
contra securității naționale”, la articolul 398, faptele de înaltă trădare sunt
prevăzute și pedepsite cu detențiunea pe viață sau cu închisoare de la 15 la 25
de ani și înterzicerea exercitării unor drepturi.
Reține atenția că înalta trădare se particularizează
prin calitatea făptuitorului, în sensul că primele patru infracțiuni din titlul
X , art. 394-397 : trădarea, trădarea prin ajutarea inamicului, trădarea prin
transmitere de secrete și acțiunni contra ordinii constituționale devin fapte
de înaltă trădare dacă sunt comise de Președintele României sau de către un alt
membru al Consiliului de Apărare a Țării (primul ministru, ministrul apărării
naţionale, ministrul afacerilor interne, ministrul afacerilor externe,
ministrul justiţiei, ministrul economiei, ministrul finanţelor publice,
directorul Serviciului Român de Informaţii, directorul Serviciului de
Informaţii Externe, şeful Statului Major al Apărării şi consilierul
prezidențial pentru securitate naţională).
Subminarea economică, politică sau a capacității de
apărare a României, aservirea față de puteri sau organizații străine, legături
cu puteri sau organizații străine ori cu agenți ai acestora prin care se pun în
pericol atributele existențiale ale României ca stat independent, suveran
unitar și indivizibil, rezumându-ne doar la cea mai gravă infracțiune contra
securității naționale - trădarea, art. 394 cod penal - sunt realități pe care
le trăim, ele devenind parte existenței noastre cotidiene, fără ca oamenii
treburilor dinlăuntru, slujitori sub drapel ai Măriei Sale Poporul Român, să
pară a fi alertați de anormalitatea că trădarea devine virtute.
Guvernarea României de către rămășițele fostelor
partide revendicate din mixtura social-liberalismului cu democrația socială
pare a fi cum se poate mai neavenită, atât față de așteptările guvernaților,
dar mai cu seamă raportat la contextul internațional al unui start, nu doar
greșit , ci și furat, al resetării ordinii mondiale.
Pe fundalul reașezărilor geopolitice fără precedent în
istoria omenirii, fișa de stare a națiunii române este mai mult decât
descurajantă. Incongruența, incoerența și incompetența din politica internă
determină figurația, amatorismul, improvizația și absența inițiativelor de supraviețuire
prin resursele politico-diplomatice ale politicii externe. România a fost
cândva a patra putere diplomatică a lumii. Astăzi, diplomația României țintește
doar scopuri turistice și o depravată belfereală pe bani publici.
Bălmăjeala perpetuă a scheletelor politice din arcul
guvernamental nu are alternativă într-o opoziție credibilă, iar vasta rețea a
organizațiilor guvernamentale, profund și vinovat implicate în destructurarea
tuturor componentelor vieții sociale, a devenit vârful de lance al noilor
autoritarisme prefațatoare ale ordinii dictatoriale mondiale.
Anul preelectoral este dominat, până la sufocarea
normalității vieții politice interne, de neinspirate exerciții de guvernare
axate aproape în exclusivitate pe stingerea consecințelor unor interminabile
erori politice, evenimente nefericite, scandaluri mediatice și agresiuni
informaționale din spectrul amplu și devastator al unui război psihologic abil
coordonat la nivel planetar.
Nouă, cetățenilor români contribuabili, ni se oferă un
perpetuu spectacol politic tragi-comic, în realitate, o terifiantă dramă a unei
națiuni pe cale de a-și pierde până și identitatea, adică tot ce i-a mai rămas
și nu mai poate subzista pe urma dezmoștenirilor materiale și spirituale
orchestrate de înalt trădătorii încrederii noastre, în primă și ultimă instanță
ai României.
Tot mai mult circ politic și tot mai puțină, dar și
mai scump pâine, pare a fi deviza clasei politice în aceste nefericite momente
ale istoriei noastre.
Incultura, agramatismul ,demagogia oratorică și
exemplele cotidiene din practica exercitării puterii de către liderii politici
scot în evidență lipsa de substanță și decadența partidelor, a ideologiilor
politice prăbușite în neantul iluziilor unei democrații trădate.
Cu ce și-ar fi consumat timpul și completat agenda
guvernanții României în absența permanentului terorism mediatic indus cu
sperietorile legilor salarizării și a pensiilor , ale reformelor învățământului
(analfabetism funcțional garantat), sănătății (deprofesionalizarea și degradarea
alarmante ale asisteneței medicale) și fiscalității (tolerarea marii evaziuni
și unul dintre cele mai neperformante niveluri de încasare a veniturilor
bugetului public), peste care au venit în cascadă scandalurile „azilele
groazei”, „drama tinerilor uciși de un drogat într-un accident de circulație”,
„catastrofa de la Crevedia” (consecința afacerilor ilegale transpartinice de
furt și distribuție a gazelor lichefiate) „dronele eșuate în Delta Dunării în
zona frontierei cu Ucraina” (umilitor și descalificant episod pentru
autoritățile statului puse în situația să acopere cu ridicol ceva urât
mirositor).
Manipulatorii exersați ai opiniei publice vin și
invadează repede spațiul mediatic cu o temă nouă (dar veche decând lumea!),
consumul de droguri în dimensiunea amenințării la securitatea națională a
României. O fi drogul un flagel, dar securitatea națională nu poate fi sacul
fără fund al tuturor incompetenților și iresponsabililor, care se dezic de
propriile răspunderi.
Ne mai lipsea un flagrant made D.N.A. în breaking
news. A venit la timp și cum nu se poate mai bine . Scoaterea din scenă a lui
capo di tutti capi de Vaslui, după ce anterior a rămas fără colegi prim vicele
PSD, Gabriela Firea, crește doar aparent marja de manevră și siguranță
președintelui partidului.
Jocul de-a măsurile fiscale vulnerabilizează
guvernarea și reduc șansele coaliției de a scoate țara din criză.
Fondul Monetar Internațioal, cu neștirbita-i reputație
de agent de pompe funebre al națiunilor, își trimise cioclii la București să
dea și ei cu parul în căruța cu oalele sparte de guvern.
Ce vină sau responsabilitate au cetățenii cărora
puterea legiutoare le-a stabilit un moment dat un anumit cuantum al pensiilor,
pentru ca ulterior, la sugestii externe, să se recurgă la recalculări și
supraimpozitări prin care să le fie lezate drepturile legal dobândite ?
De ce este obligat contribuabilul corect, bun platnic
al datoriilor la bugetul public, să preia povara marilor datornici, sute de
agenți economici cu capital de stat ? De ce același contribuabil corect trebuie
să suporte consecințele exodului de capital mascat de multinaționale în tot
felul de inginerii financiare, aparent legale, dar profund imorale ?
Ce fac liderii politici și soldații partidelor din
frontul media ? Tocmai ce nu trebuie să facă . Țara nu se conduce prin postări
pe Facebook, iar vremea ducerii de nas a poporului cu televizorul a cam trecut.
Consilierii onorifici, autohtoni sau de aiurea, dacă avem în vedere numeroasele
precedente sunt antisoluții, iar cohortele de consilieri oficiali au devenit o
adevărată pacoste. Deciziile politice majore , dată fiind importanța mizei
acestora , trebuie luate cu mare fereală de ochii și urechile curioșilor
(spionajului), cu excluderea potențialilor indiscreți sau trădători din arealul
decizional. Altfel, se alege praful de tot, cele mai bune intenții vor fi
întoarse împotrivă și nimic nu va putea fi dus la un bun sfârșit.
Întâmplările nefericite datorate faptului că membrii
guvernului comunică între ei prin intermediul zvonisticii „pe surse”,
distorsionate și amplificate de agenții divesiunii din media, denotă nu doar
absența minimelor măsuri contrainformative, de protecție a procesului
decizional, ci și realitatate dureroasă că România este condusă aleatoriu ,
programat distructiv, prin operațiuni de influență și promovare a intereselor
străine antiromânești.
Fără vreo excepție, președinții României din ultimele
trei decenii au comis gesturi, au luat atitudini ori au parafat acte rezonabil
suspecte de înaltă trădare, preferând să fie consiliați de mercenari străini,
ori chiar de indivizi cu patalama de agenți ai unor servicii străine. În
politică și între serviciile de spionaj, nu există prietenii, ci doar interese.
Cele mai meschine interese! Întreaga istorie a omenirii ne demonstrează
irefutabil cum roata istoriei se întoarce, iar aliatul de ieri este inamicul de
azi, aliatul de azi, dușmanul de mâine ș.a.m.d.
Cine și de ce a lăsat România pradă asasinilor
economici ? Cine ne-a trădat ? Toți președinții, prim miniștrii și miniștri din
cele 20 de guverne din ultimii 34 de ani. Media menținerii la putere a fiecărui
guvern a fost de sub 2 ani.
Revizionismul constituțional promovat de fostul
premier Adrian Năstase în anul 2003, spre măreția și gloria personală, de care
nu a mai avut parte, a lichidat parlamentarismul, ca suprem exercițiu
democratic, transformând cele două camere în instrumente ale dictaturii
partidelor, în primă și ultimă instanță ale liderilor arcului guvernamental.
Concluzionând, cei care au condus România din 1990
până în prezent au fost mai preocupați de jocurile de putere decât de țară și
de oamenii ei. Dacă ne dorim să avem o perspectivă pentru România, un stat
puternic și un plan de țară, avem nevoie de stabilitate și de mai multă
maturitate a actului politic. Întrebarea e: cine ni le poate oferi ?
---------------------------------
https://www.cotidianul.ro/romania-sub-guvernarea-inaltelor-tradari/
- 27 septembrie 2023
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu