luni, 27 martie 2017

P R I M A V A R A...






Primăvara din ochii ei

Sfârtecat de grifoni, chinuit, îngrozit,
copil rătăcit în neant,


închis în cercul de umbre
şi spectre de gânduri reverberate,


taioase ca o lamă de cuţit,
mărşăluieşti printre ruine
şi coloane prăbuşite,


te scufunzi în abisul durerii,
suspendat în suferinţă,


aluneci sfredelit
în prăpastia
dintre două lumi



şi vlăguit treci, prin moarte,
pe lângă atâtea fantome şi morţi.


În ploaia neagră şi rece,


o ultimă petală adie
împrăştiată de furtună.


De undeva, cumva,
un fir de lumină te susţine,


primăvara din ochii ei.


- Să nu mă laşi singur, iubito,
ajută-mă, suflete, să nu mă pierd!

- strigi zguduit.


Acum ştii, pe drumul anevoios,
printre lacrimi,
doar lângă ea te-ai simţit liber,


frumos şi-ndrăgostit,
în zâmbetul ei floral
ai regăsit


cântecul speranţei scăldat
în lumina blândă şi sacră
a liniştii care
te-mbrăţişează ca un abur auriu.


- Mă voi gândi la tine, iubito, la vântul


care-ţi mângâie ochii asiatici
şi la sărutul nostru,



voi adormi cu capul pe umărul tău
şi voi visa raiul,


din miracolul surâsului tău


aştept primăvara, eliberând hiatul


din templul respiraţiei
unei frumoase poveşti de iubire!


Aici în extazul inimii tale,
fără cale de întoarcere, e sensul meu...





Irina Lucia Mihalca














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu