marți, 17 august 2021

Adrian Munteanu - VIDEOSONET 30 - Zeu sau Muritor

 



Adrian Munteanu -VIDEOSONET 30 – Zeu sau Muritor

 

Starea de spirit, mai ales a poetului, poate fi modificată de la zi la zi și chiar de la clipă la clipă, în funcție de biciuirile cotidianului.

Starea din acest moment, îmi spune că nu mai am nimic de demonstrat, nu mai cer nimic, nu mai aștept nimic. De acum înainte îmi joc doar rolul. Sunt fericit și împăcat. Mă detașez de zona cenușie, îmi urmez cărarea proprie, purtând în raniță doar bucuriile pe care mi le pot face singur.

Videosonetul de azi este pentru cei care își doresc să-mi fie alături.

 

 

https://youtu.be/vQDpL1wpzRw

 

*

 

ZEU SAU MURITOR

 

~*~

Tu  cel ce cauţi taina într-o filă

Cutreierând neistovit izvoade

Şi năzuieşti spre-adâncile monade

Spune-mi cinstit: ascunzi sub pleoape milă?

 

Tu cel ce-ntinzi necercetate nade

Pe luciul apei, curgere fragilă,

Şi-ţi treci fiinţa rece şi debilă

Prin ochiul gol al vastelor năvoade

 

Tu ce-mblânzeşti sălbatice feline

Cu-n singur fir de iarbă din ogor

Şi vrei să strângi nădejdile ciorchine

 

În duhul frunţii, vag şi temător,

Răspunde-mi, frate, sincer fii cu tine

Eşti zeu de-acum sau eşti tot muritor?

 

~*~

ADRIAN MUNTEANU

Adrian Munteanu - VIDEOSONET 30 - Zeu sau Muritor








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu