vineri, 13 august 2021

FLAVIA COSMA - Ocupație

 



Ocupație

 

 

~*~

 

De când mă știu  mă ocup serios

cu gânditul - iau de pe raftul cu realitate

fenomene  întâmplări  noțiuni

bătătoare la tâmplă  la ochi  sau la piept

le desprăfuiesc de iluzii

le înfășor în cuvinte  și le pun

să zboare  să urce

 

Spre aflarea în lucruri  e sufletul

mintea  spre adunat realitatea lor este -

câtă tăcere ascunde o gură

și câtă auzul inundă  atâta creat-am

decând mă ocup  cu gânditul

 

Azi

mă gândesc chiar la hoții de timp  cei

ascunși pe la capătul eternității maiașe

pândind să înșface de-nceputurile sale

eternitatea  ce vine ca o nouă facere

de lume în care ei cred

că Dumnezeu va sa Se lase crucificat

pe cele trei dimensiuni ale cunoașterii

lor pământene

 

Auziți-mi  dar  gândurile...

 

 

 

~*~

FLAVIA COSMA

Din volumul Cuvintele, ah, cuvintele!!!...








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu