luni, 23 august 2021

Adrian Munteanu -VIDEOSONET 31 – SCRIU

 



Adrian Munteanu -VIDEOSONET 31 – SCRIU

 

Poate cu aceasta ar trebui să înceapă orice destăinuire poetică. Cu explicarea lirică a resorturilor interioare, cu indicarea concentrată a traseului, cu intențiile, chiar dacă insuficient ordonate, referitoare la finalitatea demersurilor autorului.

Dacă se adaugă la toate acestea și o indicație a manierei, dinamice sau cumpănite, a fluxului care marchează viziunea personală a constructorului, totul s-ar putea așeza ca o necesară și articulată prefață.

 

https://youtu.be/Sd5ReND7ty0

 

 

 

S C R I U

 

 

~*~

 

Scriu un sonet. Deplină amăgire

 

Că prin canon mai liber mă voi face.

Dar sunt ce vreau, ce ştiu şi ce îmi place,

Modest cârpaci de vorbe şi iubire

 

 

 

Un gând buimac într-un ungher îmi zace

Şi nu-i găsesc firava limpezire.

Mă prinde-n gestul lui de-mpotrivire

Şi mă aruncă-n lumile opace.

 

Trec voci cerşind cărarea neumblată,

Dar altele, urlând, ademenesc

Cu zarea lor etern împurpurată.

 

Când verbe-n cuget tainic mă sfinţesc,

Nu-mi amintesc de mine niciodată.

E semn profund că-ncep să mă trezesc.

 

 

~*~

https://youtu.be/Sd5ReND7ty0

Adrian Munteanu

 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu