duminică, 2 ianuarie 2022

Mircea Dorin Istrate - TÎRGUIND ILUZII

 



TÎRGUIND  ILUZII

Motto:Dă-mi Doamne-o clipă din  a Ta vecie,

Să-mi fac din ea a mea, împărăție.

 

 

 

~*~

 

 

Cum aș mai face Doamne, de-aș putea,

Greșelile din tinerețea mea,

Dar  fii pe pace, n-o să-mi pară rău

Că nu mă lași o clipă-n locul Tău

Să fac eu lumea cum îmi place mie,

Cu viață lungă-n ce-a copilărie,

Și-apoi o tinerețe veșnicită

Ne sature cât fi-va fericită.

 

E bine și așa, cum e acum,

Cu mersul ei pe neștiutul drum,

Cu poticneli, regrete și speranțe,

Cu vise legănate-n alte brațe,

Cu lacrimi de durere și tristețe,

Să simtă al nost suflet și să-nvețe

Ce să aleagă pentru viitor,

Ca nimămui rămână el, dator.

 

Dar de mi-i da, așa, cu împrumut,

O clipă doar din ceea ce-am pierdut,

Și mi-i lăsa să fac ce-mi place mie,

Apoi să știi, mi-i pierde pe vecie

Că eu n-apoi n-am să mai vin nici mort

De mi-i promite că mi-i da Tu tot:

Pământ, averi, putere, bunăstare,

Și ce-oi vroii din lumea asta mare.

**

Nimic din toate nu-s, cât un sărut,

O strânsă-mbrățișare de demult,

De când eram cu-n mugurel de fată

Înnamorați, în lumea cea uitată.

***

Hai!,  dai Mărite timpul Tău de-o clipă,

(Cât o bătaie fie de aripă)

Că eu ți-oi da  întreaga mea viață,

Cu anii mei toți înșirați pe ață.

N-o fi păcat, că nimeni n-o să știe

Că ai pierdut o clipă, din vecie.

 

~*~

01.01.2022

Mircea Dorin Istrate

 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu