miercuri, 16 iulie 2014

Vis edenic

de Ben Todică


Părul blond dezordonat, îți cădea pe frunte
Iară eu m-am aplecat, să-l sărut cuminte
Fără cuvertură, tu stai întinsă-n pat
Iar eu din trupul dulce, cu dor m-am înfruptat

Era rece ploaia când ne îmbrățișam
LACRIMI MARI ȚIE-ȚI CURGEAU ȘI NE SĂRUTAM
Era rece ploaia atunci la despărțire
Lacrimi mari ție îți curgeau pline de iubire

Obrazul roșu înflăcărat îți scânteia în noapte
Iar eu în glezne, aplecat, te dezmierdam prin șoapte.
Ca-ntr-un furnal,Vulcan, exorcizai steluțe
Eu șuieram ca trenul, tăind eterna cruce

În negru, doamna mea, nu te îmbrăca nicicând
Pumnal în noapte, prelung, voi trece fulgerând
Din gelozie, întinsă, lângă el gazelă
Am implantat hectorian, sărind pe pasarelă

Chipul șocat schimonosit coșmar avut în noapte
Ochi dilatați întrebători am ridicat-o-n Dante
Lăcuste poposesc pe valuri cin-să scape?
Cerul plutește-n cimitire într-un infern de ape

Sângele-mi, părinții, călugării, copacii
Să-ți odihnească trupul lângă al meu săracii
După ce pumnalul din pieptu-mi mi l-au scos
Pe-o perină de stele ne-au așezat duios

Nu e limită-n iubire, nu e limită-n iertare
Când holdele iubirii şi slova din psaltire
Ne spală de păcate. O Doamne cer iertare!
În tunetul Golgotei, cetatea toată plânge

……………………………..

Părul blond dezordonat, îți cădea pe frunte
Iar ei, doi cuvioși l-au aranjat cuminte
Fără privire, acum, tu stai întinsă-n pat
De lângă tine, trezit, țâșnesc înfierbântat

Era rece ploaia, când ne îmbrățișam
LACRIMI MARI ŢIE-ŢI CURGEAU, ȘI NE SĂRUTAM
E rece ploaia acum la regăsire
Lacrimi mari nouă ne curg, sunt pline de iubire.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu