Nevoile
Neamului Românesc
Prof.
univ. dr. Ion Coja
31
Ianuarie 2024
„Eu
îmi apăr sărăcia, și nevoile, și Neamul…”
Neamul românesc trece prin momente de grea încercare.
Eforturile celor care vor dispariția noastră ca popor, ca stat, ca națiune,
sunt astăzi mai vizibile și mai eficiente ca oricând! Adversarii noștri nici
nu-și mai ascund intențiile și sentimentele care îi animă.
În confruntarea românilor cu forțele adverse de toate
felurile, principala noastră slăbiciune constă în faptul că nu conștientizăm
dimensiunile primejdiei. Nu înțelegem cât de mari sunt puterea și strategia
distrugătoare angajate în aceste acțiuni anti-românești sistematice, susținute
din mai multe direcții, deseori coordonate în același scop: sabotarea
intereselor românești! Te întrebi dacă nu cumva aceste forțe anti-românești
ascultă de o comandă unică, menită să sporească șansele de reușită ale funestelor
strategii concepute să lovească în tot ce este românesc!
Situația cumplită în care ne aflăm ne obligă să
acționăm sub imperiul ultimei rezistențe: salus reipublicae suprema lex!
Salvarea Patriei este legea supremă! Suntem în legitimă apărare și avem
obligația și dreptul să acționăm prin orice mijloace pe care le vom considera
potrivite unui răspuns pe măsura povocărilor la care suntem supuși!
De
ce există anti-românism?
Este în firea omului să iubească și să urască, în
funcție de interesele sale. Impulsul iubirii sau al adversității ne animă și pe
noi, românii! Nu este nimic anormal să apară asemenea atitudini, de adversitate
sau simpatie, mai mult sau mai puțin conștientizată sau motivată, la adresa
unor persoane, a unor grupuri sau comunități întregi, în cazul extrem a unor
comunități etnice sau rasiale. Anormal este ca de la aceste sentimente să se
treacă la fapte de respingere, de adversitate manifestă, agresivă, în forme
deschise sau secrete, tăinuite. De asemenea trebuie luat seama cine sunt
subiecții acestor sentimente, ai acestor atitudini. Cine sunt cei care ajung să
urască, să disprețuiască, să saboteze pe „ceilalți”, pe cei de altă
apartenență, apartenență la un grup ori etnie resimțite ca inamice, ca
adversare. În discuția de față suntem interesați de cazul în care aceste
sentimente călăuzesc pașii unor elite, ai liderilor unor comunități, persoane
cu răspunderi în traiectoria istorică a comunității respective, a unor
comunități etnice. Aceste elite ajung, deseori, să formuleze politici și
strategii șovine, dușmănoase, mai mult sau mai puțin declarate public. De
regulă, aceste strategii inamice sunt secrete, existența lor se dezvăluie
indirect, prin consecințele vizibile ale acestor strategii și politici
inamicale.
Întrebarea esențială pe care ne-o punem este
următoarea: ce anume poate stârni adversitatea față de un grup etnic, relativ
numeros? Față de un popor? Față de un stat? Credem că nu greșim dacă introducem
în discuție ideea de Excepționalitate. Comunitatea care stârnește adversitatea
altora beneficiază de atribute excepționale care o deosebesc de alte
comunități, în bine sau în rău, de regulă find vorba de comunități cu care se
află în contact. Ajungem astfel la problema de la care pornește dezbaterea pe care
o propunem cititorilor acestor rânduri: care sunt acele „atribute excepționale”
ale românilor care explică / justifică practicile și strategiile anti-românești
de care avem parte, noi, românii, de la semenii noștri din alte grupuri de
interese, fiind vorba în primul rând de interese ale unor grupuri etnice
învecinate cu care istoria ne-a pus în contact. Mai exact spus, în cele mai
multe cazuri, fiind vorba de interese concepute / imaginate de lideri
spirituali sau politici ai unor comunități cu care istoria i-a pus în contact /
în conflict pe români.
Așadar, cu ce putem noi, români, să trezim invidia /
adversitatea altora? Cam aceasta este întrebarea la care va trebui să dăm de la
început un răspuns cât mai bine articulat. Prima rațiune la care ne duce gândul
este poziția geografică, teritoriul național în care trăiesc românii,
teritoriul pe care românii îl revendică ca proprietate națională. Chiar dacă
luăm în calcul numai teritoriul de stat al României, al statului numit România,
observăm ușor că întinderea acestui teritoriu este binișor mai mare decât a
statelor din vecinătatea noastră. Dacă mai luăm în calcul și șansele atât de
mari ca acest teritoriu să crească substanțial prin Unirea cu Basarabia,
conchidem fără probleme că în sfertul de sud-est al Europei românii ocupă de
departe teritoriul cel mai vast! La care, evident, avem dreptul să punem la
socoteală și numărul mare de etnici români trăitori în țările învecinate,
deseori în comunități omogene, compacte, în țări ca Ucraina, Ungaria, Serbia,
Bulgaria, Grecia.
Nu numai teritoriul românesc, ci și cifra demografică
face ca situația românilor să fie de invidiat! Așa se face că România este
singura țară din zonă, poate chiar din Europa, care nu este preocupată de
românizarea minorităților din alcătuirea populației României. Toate țările
învecinate au imaginat de-a lungul anilor politici și constrângeri menite să
slăbească sentimentul identității etnice a minoritarilor. Politica
autorităților românești față de minoritari este fără egal de generoasă și de
corectă în contextul practicilor internaționale.
Nu mai insistăm pe acest subiect, este bine cunoscut
celor care au arătat cel mai mic interes pentru această chestiune! Cele de mai
sus pot fi exprimate în cifre exacte, privind suprafețele de teritoriu național
sau numărul etnicilor români din Europa de sus-est! Diferența este sfidătoare
indiferent cu ce alte etnii ne-am compara dintre cele cu care suntem în relații
de vecinătate, de coabitare, de concurență. Nu e deloc de mirare ca această
situație să trezească sentimente anti-românești! Deseori irepresibile! De
invidie și gelozie! De dușmănie fățișă!
Ceea ce e de mirare este faptul că în conștiința
publică românească nu este adjudecată nicicum această realitate impozantă.
Nimic din politica guvernelor de la București nu valorifică excelența
românească descrisă mai sus! Niciun proiect de țară din ultimele trei decenii
nu a formulat ținte pe potriva potențialului nostru național real. Neputința de
a se ridica la înălțimea realității nu este numai a partidelor, ci și a
comentatorilor politici, a așa zișilor lideri și formatori de opinie! Lipsește
din orizontul dezbaterilor politice dreptul nostru, al românilor, de a gândi și
de a făptui în gama majoră a acțiunii politice! Ne-a bătut Dumnezeu cu
conducători care efectiv nu știu pe ce lume se află!
Întrebare crucială: prezența la guvernarea României a
unor politicieni atât de incapabili nu este cumva „opera” strategiilor
anti-românești? Și este vorba de incapacitate / incompetență a conducătorilor
politici sau de trădare, de vânzare de țară?!
A doua rațiune este calitatea teritoriului național
românesc. Acest teritoriu se înfățișează oricui ca un peisaj dintre cele mai
pitorești din Europa. La care se adaugă solul mănos și bogățiile extraordinare
ale subsolului românesc, care au constituit dintotdeauna o tentație puternică
pentru străinii aflați în căutarea câștigului mai mult sau mai puțin ne-muncit.
O bună parte din agresiunile suferite de români de-a lungul istoriei lor au
fost expediții militare de jaf și de distrugere a ceea ce agresorii nu au putut
jefui și scoate din Țară. Aceste bogății naturale au adus multe suferințe
românilor și deseori au fost resimțite ca un blestem, ca o piază rea în calea
dorinței noastre de a duce un trai decent și liniștit! Au stârnit prea multe
porniri expansioniste, atacuri mereu reluate la suveranitatea noastră.
Nu în ultimul rând – ba poate în primul rând pe lista
excelenței românești, se cuvine amintită calitatea umană a celor ce-și zic
români. Nu suntem numai poporul cel mai numeros din acest colț de lume, ci
suntem și un soi plăcut de oameni. Există o mentalitate specific românească, un
mod de a răspunde la provocările vieții și ale istoriei, care atrage simpatia
oricăror observatori imparțiali. Reducând discuția pe acest subiect la
întinderea cea mai mică, am putea consemna conceptul specific românesc al „omeniei”,
ca fiind expresia cea mai succintă a excelenței românești. Cuvîntului „omenie”
nu îi poți găsi un echivalent la nivelul popular al altor limbi. Argumentul
lingvistic are în acest caz o valoare probatorie excepțională. Limba română a
dezvoltat o paradigmă bogată și interesantă pornind de la cuvîntul și conceptul
OM.
Ce poate fi mai definitoriu decât să dai importanța
cea mai mare propriei tale condiții unice în ordinea universală a lucrurilor?
Să fii conștient de valoarea supremă a omului: calitatea de om! Iată câteva din
componentele acestei paradigme care onorează mentalul românesc: omenos, omenie,
a omeni, neom, neomenie, neomenos, a fi om dintr-o bucată, o bogăție de om, om
de cuvînt, odată om ș.a.m.d.
Îngăduită să-mi fie o scurtă istorioară pe acest
subiect, al omeniei românești: e cunoscut succesul la public al momentului unor
execuții pedepsitoare care pretutindeni se fac cu scopuri educative, pentru a
răspândi frica și teama de a avea un comportament reprobabil, sancționat de
legile cetății prin condamnarea la moarte. Spectacolul organizat de autorități
cu asemenea ocazii era pe gustul multor concitadini ai victimei! …La români
lucrurile au stat dimpotrivă: publicul nu se înghesuia să asiste la momentul
macabru al uciderii unui om lipsit de orice apărare! Ba mai mult, nimeni din
public nu se oferea să îndeplinească rolul de călău, esențial în desfășurarea
ritualului. Deseori nefericitul condamnat la pedeapsa capitală ajungea să moară
de bătrânețe în așteptarea apariției unui individ capabil să îndeplinească
mizerabila formalitate a gestului letal. Oricât de bine era răsplătită material
implicarea în ritualul pedepsitor, în publicul românesc se producea o reacție
de repulsie față de existența acestei îndeletniciri, indivizii respectivi, care
acceptau acest serviciu public, ajungeau de batjocura obștei, astfel că
autoritățile românești pentru a aplica pedeapsa cu moartea au fost obligate să
aducă din import călăi de meserie!… Meserie pe care ani de zile nu s-au găsit
românii neaoși care s-o practice, astfel că, așa cum spuneam, mulți condamnați
la moarte au murit de bătrânețe în hrubele temniței. Cultul și cultura omeniei
este un atribut fundamental al comportamentui românesc, al sufletului de român.
Folclorul literar românesc abundă de texte care aduc elogiul modelului omenos
de raportare la ceilalți semeni.
În această ordine de idei, al excelenței la nivel
etnic, este de menționat faptul că românii sunt autorii celui mai bogat și
original folclor. Creația populară literară, muzicală, arhitecturală,
vestimentară etc., le asigură românilor un loc fruntaș în ierarhia creatorilor
de valori la nivelul culturii populare!
O încununare a acestei excepționalități ne-o oferă
virtuțile expresive ale limbii române, limbă aptă pentru a da expresie celor
mai subtile gânduri, mai rafinate imagini artistice. Limba română a fost
instrumentul celor mai interesante experimente literare ale ultimului secol.
Elocventă pentru stilul de viață românesc mi se pare
și relatarea unui scriitor evreu originar din Satu Mare: existau în oraș trei
comunități de tineri: evrei, maghiari și români. Tinerii evrei se străduiau să
facă impresie prin interesul lor față de biblioteca orașului, pe care o
frecventau asiduu și ostentativ. La întrebarea Unde mergi?, junele ovrei
răspundea cu emfază: la bibliotecă, să duc sau să iau o carte anume, care mă
interesează! Chiar dacă acea carte deseori era returnată fără a mai fi nici măcar
răsfoită.
Preocuparea de căpetenie a junilor maghiari era de cu
totul altă natură: să organizeze o vânătoare ale cărei peripeții să le
comenteze apoi cu nesaț. Tinerii români aveau altă preocupare: cum să
organizeze o petrecere, un „chef”, concept specific românesc, care îi
individualiza pe români într-un mod pe care l-aș numi cel puțin simpatic,
agreabil. Citind relatarea scriitorului evreu mi-am pus întrebarea: pentru o
jună din Satu Mare care putea fi ambianța atrăgătoare? A cui companie ar fi
căutat-o? În mijlocul cărui grup de tineri s-ar fi simțit în largul ei? Ce
alegere era cea mai tentantă?
Generalizând, pot spune că sunt numeroase ocaziile în
care stilul de viață al românilor îi face să fie preferați altora! Au fost și
ocazii când românii s-au putut diferenția în mod clar. Enumăr câteva ocazii
semnificative pentru excelența românească:
în timpul revoluției bolșevice din Rusia țarul Nicolae
al II-lea a fost arestat, moment în care acesta a fost părăsit de garda
imperială de care era păzit. Gardă imperială alcătuită din militari din toate
provinciile imperiului. Dintre aceștia numai militarii români, selecționați din
Basarabia, nu și-au părăsit comandantul, și-au respectat jurămîntul de
loialitate și i-au stat de pază țarului până când bolșevicii l-au strămutat pe
împăratul tuturor rușilor undeva în provincie, unde a fost ucis de evreii bolșevici
cu întreaga familie imperială.
Tot o relatare din Rusia, sovietică: când se făceau
încorporările, la fiecare unitate militară era repartizat un contingent de
recruți. La prima întâlnire cu aceștia, comandantul obișnuia să întrebe care
dintre recruți este român / moldovean și să-i separe pe recruți valahi ca pe un
grup de elită, recunoscuți prin tradiție că militarii moldoveni sunt cei mai
inimoși, mai descurcăreți, mai corecți, mai de încredere militari etc.
În 1994, în vizită oficială în SUA ca senator, Ioan
Alexandru a fost primit la Departamentul de Stat unde a avut o lungă discuție
cu autoritățile, cu care ocazie colegul nostru a aflat că există o serie
întreagă de statistici privind comportamentul pe etnii al americanilor, după
anumiți parametri. Întrebându-i care este situația românilor americani a aflat
că aceștia alcătuiesc un grup etnic valoros pentru establishmentul american, cu
performanțele sociale și profesionale statistic dintre cele mai onorabile!
Mai zăbovim asupra acestui aspect: valoarea umană a
românilor. Cumva îi singularizează în peisajul internațional? La sfârșitul
veacului al XIX-lea a existat o preocupare asiduă a lumii savante pentru
cercetările de etno-psihologie. Preocupări nici azi abandonate, chiar dacă
rezultatele acestor cercetări nu sunt discutate de publicul larg. O problemă
anumită a atras atenția interesului academic la vremea aceea. Lumea era evident
că se pregătea să intre într-o epocă nouă, epoca industrializării, a electricității,
a mașinismului. Prin însușirile lor native, popoarele lumii erau capabile să
facă față noilor aptitudini solicitate de noile profesii ce aveau să apară?
Erau egal de apte popoarele lumii pentru revoluția industrială care începuse
deja?
Rezultatul acestor cercetări au ajuns în mare la
rezultate care ulterior s-au confirmat: cei mai potriviți să facă față noilor
exigențe au fost germanii și japonezii. Un viitor frumos li se prevedea și
rușilor, mai ales datorită imenselor bogății ale subsolului. Imperiul britanic,
prin coloniile sale, nu părea favorizat de noua turnură a lucrurilor. Pentru
Londra se dovedea științific că va trebui să facă toate eforturile pentru a
împiedica o alianță între Germania și Rusia, care ar fi fost fatală pentru supremația
anglo-saxonă!
Povestea de mai sus am auzit-o după 1990 de la un
etnic germanic, rudă îndepărtată cu familia țarului. L-am întrebat dacă românii
au fost studiați de etno-psihologii acelor ani. Răspunsul său: au fost mai
mulți etno-psihologi interesați de „sufletul” românesc, printre care și doi
cunoscuți filologi evrei: Lazăr Șăineanu și Mozes Gaster. Precum și cercetători
apuseni, al căror verdict a fost surprinzător de pozitiv: românii se arătau a
avea calitățile native care să le asigure un loc fruntaș în ierarhia mondială a
popoarelor care se vor adapta cel mai bine noilor exigențe, noilor vremuri.
Ceea ce s-a confirmat cu brio. E suficient să ne gândim la inginerii de elită
pe care românii i-au dat în lumea selectă a aero-nauticii, iar în zilele
noastre în domeniul de vârf al informaticii, al computerelor.
Ar fi cazul să-i pomenim și pe elevii români care se
afirmă în olimpiadele internaționale sau care, ajunși cu familia în străinătate
se înscriu în școlile din noua patrie. Aproape fără excepție elevii români se
impun prin inteligență și capacitate de efort intelectual încheindu-și cu
succes studiile liceale și universitare! E lucru des întâlnit ca un copil cu
performanțe modeste în România, ajuns în străinătate să descopere că printre
noii colegi este performant, premiant etc. Același lucru se petrece și cu
părinții acestor copii. Ca emigranți reușesc de cele mai multe ori să se
descurce cu pregătirea dobândită în România! Dacă după 1990, în primii ani de
liberalizare a posibilităților de stabilire în străinătate românii erau cumva
timorați și complexați, în scurt timp au descoperit că fac față exigențelor din
noul mediu profesional și ajung ușor să exceleze.
Din păcate, aceste calități native ale românilor s-ar
putea să aibă consecințele cele mai nefaste: în ultimii ani România suferă un
acut proces de depopulare prin exodul a sute de mii, de milioane de români
performanți care au părăsit România în căutarea unui loc de muncă mai bine
plătit în Occident!
Este
cineva interesat de depopularea României?
Depopularea României este un fapt constatat de toată
lumea. Cauzele acestui fenomen ne interesează în modul cel mai pregnant! A
lămuri ce anume determină acest fenomen este esențial pentru rostul paginilor
de față.
Am pomenit deja de faptul că această depopulare, a
românilor care pleacă în Occident în căutarea unui salariu mai mare, este
favorizată de calitățile umane ale românilor, de capacitatea lor de a face față
provocărilor exilului, ale condiției de emigrant! Românii pleacă să lucreze în
străinătate, unii cu gândul de a se stabili definitiv în noua patrie, siguri de
reușita lor. Au exemplul a numeroși români, prieteni sau rude, care îi
încurajează să facă acest pas. Faptul că românii au valoare peste media europeană
curentă este punctul de plecare al fenomenului numit depopularea României!
Caz tipic de întâmplare fericită cu consecințe
regretabile! Ne bucurăm să constatăm că suntem un neam de oameni valoroși sub
aspect intelectual, spiritual, fizic, dar iată că aceste calități pe mulți
români îi îndeamnă să facă un pas care ar putea, prin însumare, să devină fatal
pe plan național: depopularea Țării. Declinul demografic al României! Acest
fenomen este strâns legat de faptul că după 1990 în România au dispărut, ca
prin farmec, milioane de locuri de muncă. S-au închis mii de întreprinderi, inclusiv
dintre cele mai profitabile, capabile să facă față economiei libere,
concurențiale, de tip capitalist. Aceste milioane de locuri de muncă nu au
dispărut însă „ca prin farmec”, ci ca efect al unei politici guvernamentale
criminale, a unor partide incompetente, conduse de politicieni trădători de
țară! În fruntea lor alogenul Petre Roman, personaj dintre cele mai malefice
din istoria neamului românesc. Intrarea în șomaj a milioane de români era clar
că nu va găsi soluție decât prin migrarea spre Occident a sute de mii de
specialiști români de înaltă clasă, în total circa 4-5 milioane de români
lucrează azi în străinătate, în țări dintre cele mai dezvoltate, competența
românilor fiind bine cunoscută pentru patronii din Occident.
Întrebarea la care lumea caută un răspuns convingător:
ce anume l-a determinat pe nemernicul de Petre Roman să aibă acest comportament
anti-românesc? Unul ca Adrian Năstase a făcut și el mult rău României din
lăcomie, din spirit corupt, turmentat de mirajul îmbogățirii, comportament
tipic neamului prost, al multor demnitari de stat care îi stau alături lui
Adrian Năstase în lunga listă a delapidatorilor din banul public! A hoților din
avuția statului!
Petre Roman nu a furat nimic din avuția statului pe
care l-a pus pe butuci! Petre Roman nu a avut niciun plan de înavuțire, de
procopsire pentru următoarele șapte generații, după modelul Adrian Năstase! Nu
a urmărit niciun beneficiu personal! Ci scopul său a fost să se supună întocmai
unor directive primite din afara României, din partea unor entități ale căror
resentimente anti-românești îi erau bine cunoscute! Aceste resentimente profund
anti-românești, în spiritul cărora Petre Roman fusese educat de tatăl său, sunt
explicația prestației criminale pe care a avut-o fostul prim ministru Petre
Roman, individul pentru care legislația română nu are pedeapsa meritată.
Cine sunt acele entități care au pus în mișcare așa
zisa reformă inițiată de Petre Roman? Cine sunt acele entități interesate de
dispariția economiei românești, aflată printre economiile emergente ale lumii
înainte de 1990?! Cine sunt entitățile interesate de depopularea României,
mutatis mutandis interesate de dispariția României, a Neamului românesc?! Cine?
Fiara fără nume! Acesta este răspunsul!
Planurile liderilor kazari de a se face stăpâni pe
teritoriul românesc sunt mai vechi, de pe la mijlocul secolului al 19-lea. La
început a fost vizată doar o parte din teritoriul românesc: Bucovina și
Moldova, inclusiv Basarabia, care s-ar fi adăugat unor teritorii din sudul
Ucrainei de azi. Aceste planuri au mers în paralel cu ivirea unor situații care
i-au pus pe români în contradicție totală cu interesele și acțiunile secrete
ale kazarilor. Am în vedere prin această afirmație prestația românilor în anii 1917-1919,
când românii au stat stavilă expansiunii bolșevismului kazar într-un moment
când Europa părea dispusă să cedeze în fața internaționalizării revoluției așa
zis comuniste. În realitate fiind vorba de începutul dominației politice a
kazarilor, care ieșeau la lumina zilei ca elită conducătoare în cel mai mare
stat din lume: Rusia! Cu planuri mărețe de expansiune a revoluției bolșevice
asupra întregii planete! Această expansiune s-a împiedicat de un „ciot”:
existența statului român, a poporului român!
Noi, românii, întârziem să înțelegem rolul teribil
jucat de politicienii români, aflați în fruntea unei armate de analfabeți, de
țărani tari însă în credința lor în Dumnezeu, în jurămîntul dat Țării și
Regelui! Noi nu prea înțelegem la ce nivel de importanță istorică planetară s-a
ridicat prestația românească în martie 1918 la Chișinău și în august 1919 la
Budapesta! La Viena sau Praga, capitale cuprinse de nebunia revoluției cazare,
bolșevice!
În pofida recomandărilor insistente primite de la
marile cancelarii occidentale, regele Ferdinand secondat de Ionel Brătianu și
ceilalți mari români, au dat ordin armatei române să se opună tăvălugului
bolșevic! Faptul că revoluția criminalilor evrei de la Petersburg nu a trecut
granițele imperiului țarist este isprava românească cu care ne binemerităm
recunoștința planetară.
Revoluția bolșevică a ratat extinderea în imperiul
habsburgic, aflat în centrul Europei, și acesta a fost meritul românilor din
armato chezaro-crăiască, al armatei statului român, al românilor din Basarabia!
Al românilor, ca neam aparte, cu menirea sa în ordinea neștiută a lumii. Din
păcate nu suntem în stare să înțelegem ce rol istoric gigantesc am avut noi,
românii, în acei ani teribili. Dar elita kazară cu siguranță a contabilizat
exact pierderile colosale pe care le-a înregistrat în confruntarea neașteptată
cu „falnic armia română”! De nimeni anticipată, de nimeni prevăzută!
Este sigur că elitele conducătoare ale kazarilor au
astfel motive serioase de adversitate pentru români! E timpul să-i înțelegem de
ce ne poartă sâmbetele! De ce nu ne iubesc, ci dimpotrivă, urzesc mereu
strategii anti-românești. Lazăr Șăineanu și Mozes Gaster au fost doi filologi
evrei cu frumose preocupări în domeniul românisticii. Lazăr Șăineanu a scris un
meritoriu dicționar al limbii române și inspirate studii privind
etno-psihologia românilor. Mozes Gaster a lăsat în urma sa o operă lingvistică
strâns legată de fenomenul românesc! Pentru aceste lucrări cei doi filologi
evrei se bucură de un bun renume printre „lingviștii și filologii români”!
În ciuda acestor performanțe pentru care cei doi ar fi
meritat recunoștința noastră, autoritățile române au avut o atitudine șocantă
față de Lazăr Șăineanu și Mozes Gaster: amândoi au fost declarați persona non
grata și invitați să părăsească definitiv teritoriul României. Motivul - puțin
cunoscut publicului, inclusiv filologilor români: serviciile de siguranță
națională ale României au descoperit că cei doi filologi aveau o misiune
secretă extrem de periculoasă care le fusese încredințată de structuri / entități
evreiești, khazaro-sioniste. Misiunea de a cerceta psihologia poporului român
în vederea alcătuirii unui plan de transformare a spațiului românesc într-o
colonie evreiască, un spațiu în care evreii să se simtă ca acasă, ca în țara
lor! Un Israel avant la lettre!
În acest proiect era nevoie să se știe care sunt
punctele slabe ale mentalului românesc, ce anume îi făcea vulnerabili în fața
agresiunii perfide a sanhedrinului evreiesc. Deja în România, pe căi mai mult
sau mai puțin legale, se infiltraseră câteva milioane de pribegi evrei,
îndeosebi în Moldova, schimbând radical aspectul demografic al orășelelor
moldave, inclusiv al capitalei Iași! E de admirat complexitatea strategiei
khazare, care nu a neglijat nici acest acest aspect: mentalul populației
autohtone, al băștinașilor români ce aveau să fie transformați în servi ai
invadatorilor evrei sau, în alt scenariu posibil, urmau să fie alungați din
propria țară. Sau pur și simplu exterminați!
Nu se cunosc cu exactitate detaliile proiectului
criminal urzit de liderii iudeo-khazari cu privire la soarta ce ne era
rezervată nouă, românilor, în acest „Israel carpato-danubian”! Dar natura
criminală a acestui proiect este indiscutabilă și este timpul să fie pus în
discuție publică! A celor care cunosc mai multe despre acest proiect și se
abțin să-l abordeze, din varii motive! Avem nevoie de documentele încă tăinuite
în arhive privind vinovăția cumplită a elitelor khazare față de români, în
ultimele două secole de istorie!
Timpul nu mai are răbdare, imperiul necesității
istorice a adevărului ne obligă să nu mai acceptăm niciun soi de menajamente
față de cei care ne atacă ființa națională. O crimă mai mare, mai abjectă, e
greu de imaginat! Suntem obligați să-i dăm un răspuns potrivit, pe măsură!
Răspunsul cuvenit.
Eugen
Simion și Mossadul
Eugen Simion a
fost un important om de cultură, critic și istoric literar. După 1990 a fost
președinte al Academiei Române în două mandate. În această calitate a fost
contactat la Paris de un evreu, originar din România, căsătorit cu Sorina
Berceanu, colegă cu Eugen Simion la Facultatea de litere din București. Evreul
în cauză fusese secretarul particular al lui Wilhelm Filderman, liderul
evreilor din România, țară de unde a fost nevoit să emigreze pentru a se salva
de persecuțiile evreilor bolșevici instalați la guvernarea României după 23
august 1944.
Wilhelm Filderman este autorul unui text important,
supranumit „Testamentul lui Filderman”, un document decisiv pentru corecta
apreciere a guvernării mareșalului Ion Antonescu. Îndeosebi în privința
politicii mareșalului față de evrei. Cităm un fragment din „Testament”, textul
integral poate fi găsit pe site-ul nostru, cu comentariile aferente: „A fost
mereu acuzat regimul Mareșalului Ion Antonescu că a fost un regim înfeudat
nazismului și însuși Mareșalul a fost executat de agenții de la Moscova pentru
că ar fi fost fascist. Adevărul este că Mareșalul a fost acela care a pus capăt
mișcării fasciste în România, oprind, cu începerea anului 1941, activitățile
teroriste ale Gărzii de Fier și suprimând toate activitățile politice ale
acestei organizații. Eu însumi, răspunzând unei întrebări a lui Antonescu la
propriul proces, montat de comuniști, am afirmat că teroarea fascistă de stradă
a luat sfârșit în România la data de 21 ianuarie 1941, ziua în care Mareșalul a
luat măsuri draconice ca să oprească anarhia fascistă, provocată de această
organizație, și să restabilească ordinea în țară.
În perioada dominației hitleriste în Europa, am fost
în legătură susținută cu Mareșalul Antonescu. Acesta a făcut tot ce a putut
pentru a îmblânzi soarta evreilor expuși la persecuția germanilor naziști.
Trebuie să subliniez că populația românească nu este antisemită, iar vexațiile
de care au avut de suferit evreii în România au fost opera naziștilor germani
și a Gărzii de Fier.
Am fost martor al unor mișcătoare scene de
solidaritate între români și evrei în momente de grea încercare din timpul
imperiului nazist în Europa.
Mareșalul Antonescu a rezistat cu succes presiunii
naziste, care impunea măsuri dure împotriva evreilor. Aș aminti doar
următoarele două exemple:
- Grație intervenției energice a Mareșalului a fost
oprită deportarea a mai mult de 20.000 de evrei din Bucovina. El a dat
pașapoarte în alb pentru a salva de teroarea nazistă evreii din Ungaria, a
căror viață era în pericol.
- Grație politicii sale, bunurile evreilor au fost
puse sub regim de administrare tranzitorie cărora, lăsând impresia că sunt date
altora, le era asigurată conservarea în scopul restituirii la momentul oportun.
Menționez acestea pentru a sublinia faptul că poporul
român, atât cât a avut, chiar în măsură limitată, controlul țării, și-a
demonstrat sentimentele de umanitate și de moderație politică. Dar când
ocupația sovietică a impus tirania totalitară dirijată de Moscova, condițiile
s-au schimbat. Românii nu au mai fost în stare să aibă nici cea mai mică
autoritate asupra conducerii afacerilor lor interne”.
Într-un mod fraudulos, istoricii care fac bilanțul
guvernării mareșalului Ion Antonescu ignoră total mărturia lui Wilhelm
Filderman.
În exilul său Wilhelm Filderman a avut o intensă
activitate publicistică în favoarea românilor, a lui Ion Antonescu, în
adversitate cu cercurile evreiești bolșevice din România și din Occident care
au susținut și susțin și azi o sumedenie de teze mincinoase privitoare la
guvernarea mareșalului. Filderman a trăit până în 1959. Înainte de a pleca din
această lume a avut grijă să-i lase secretarului său particular o însărcinare
specială: să păstreze caietele în care Filderman își ținuse un jurnal cu tot ce
i se păruse important să consemneze pentru urmași, informații în primul rând
despre mediul românesc, unde trăise până în 1948. Înțelegerea fusese ca
secretarul său să doneze Academiei Române manuscrisele lui Filderman în
momentul în care va dispărea din România regimul comunist. Momentul acesta s-a
ivit după decembrie 1989, astfel că Eugen Simion a fost invitat acasă la fostul
secretar pentru a i se înmâna prețioasele manuscrise! Moment de derută și
slăbiciune a marelui cărturar, care nu s-a grăbit să pună mâna pe documentele
ce i se ofereau. A invocat, din exces de zel, regulamentul Academiei care
prevedea că orice donație importantă trebuia să fie în prealabil discutată și
acceptată în biroul executiv al Academiei. Astfel că Eugen Simion s-a întors la
București fără prețioasele manuscrise, doar cu oferta lui Filderman și a pus-o
în discuția colegilor din conclavul prezident! Oferta a fost acceptată cu
entuziasm de prezidiul academic, urmând ca Eugen Simion să se întoarcă cât mai
curând la Paris pentru a prelua moștenirea rămasă de la Wilhelm Filderman,
considerat în timpul vieții ca fiind cel mai important evreu din Europa! Nu
putea fi decât foarte important și jurnalul ținut de un asemenea personaj.
Ajuns la Paris, la apartamentul de lux al evreului
nostru, Eugen Simion a dat peste Sorina Berceanu, soția gazdei, răvășită de
cele ce li se întâmplase: primiseră vizita unui grup de comando israelit care
l-a somat pe soț să le predea caietele rămase de la Filderman, apoi au răscolit
toată casa să vadă ce documente i-ar mai putea interesa - și au găsit destule!,
rămase multe de la același Wilhelm Filderman. Pe scurt, agenții Mosad au băgat
spaima în bietul ovrei că a tăinuit documente atât de importante pentru Israel,
pentru interesele evreimii mondiale! Cum a putut concepe, ca evreu, ca acele
documente să ajunge pe alte mâini, ale unor goimi?! Ale românilor!
De la emoțiile prin care a trecut, inima bietului
evreu a cedat și s-a oprit să mai bată a doua zi după percheziția Mossadului.
Căci numai Mossadul putuse fi. Cum aflase Mossadul de moștenirea rămasă de la
Filderman, marele prieten al românilor?
Am discutat această chestiune cu Eugen Simion, după ce
s-a întors cu mâinile goale de la Paris. M-a căutat și mi-a povestit cele
întâmplate! Am înțeles mai târziu de ce m-a ales pe mine să-mi povestească
cumplitul eșec pe care marele cărturar îl suferise! Marea greșeală pe care o
săvârșise! Dumnezeu știe de ce fusese atât de precaut și ezitase să-și ia
răspunderea de a accepta fără nicio reținere donația respectivă! Regreta că nu
acceptase donația hotărâtă de Wilhelm Filderman cu limbă de moarte! Își dădea seama
cât de important putea fi jurnalul ținut de Wilhelm Filderman pentru problemele
istoriei recente a României! Cât de mult rău făcuse astfel Eugen Simion
intereselor adevărului despre români! Cred că a murit măcinat de remușcări.
Sigur este că Jurnalul lui Filderman, cel mai
important evreu din România, ar fi pus capăt sarabandei descreierate de
minciuni scornite pe seama anti-semitismului lui Ion Antonescu, pe seama
persecuțiilor anti-evreiești de care s-ar fi făcut vinovați românii.
Cât a mai trăit Eugen Simion l-am invitat în public să
intervină și să povestească el însuși întâmplările legate de Jurnalul lui
Wilhelm Filderman. N-a făcut-o! Și pun astfel prima întrebare rămasă pe urma
lui Eugen Simion. Răspunsul meu: Eugen Simion s-a ferit să intre în conflict cu
establishmentul sionist. Eugen Simion a avut un program cultural de anvergură
și avea nevoie să nu fie sabotat de intervenția ocultă a celor care
organizaseră percheziția de la Paris. Cunoștea desigur de ce sunt în stare sioniștii
în materie de distrugere a operei unui cărturar. De marginalizare a unui
cărturar!
L-am cunoscut bine pe Eugen Simion. A fost un patriot,
aș risca și aș folosi chiar cuvântul naționalist! A dovedit-o prin opera sa,
prin activitatea de la Academie. S-a ferit să intre în conflict cu evreii din
Academie, cu evreii din România, pentru a nu-și risca proiectele sale culturale
de mare importanță. Dar totuși nu a putut accepta ca ticăloșia săvârșită la
Paris, furtul din patrimoniul național românesc, să rămână necunoscut! Soluția
găsită a fost să-i paseze colegului Ion Coja prețioasa informație despre
Jurnalul lui Filderman. Îl cunoștea bine pe Ion Coja și știa că acesta nu va
răbda să tacă și să nu dea în vileag marea ticăloșie făcută față de români!
Calcul corect! Eu am înțeles de ce Eugen Simion nu
voia și nici nu putea să se pună rău cu ovreimea atotputernică. Am acceptat să
ies eu la înaintare, cu toate riscurile ce rezultau din conflictul cu Mossadul,
la urma urmelor.! Cu Yad Vashemul. Am publicat mai multe texte pe acest
subiect, pot fi găsite pe site-ul meu, le voi re-publica zilele următoare! Nu
i-am reproșat niciodată lui Eugen Simion decât greșeala de a nu fi pus mâna pe
Jurnalul lui Filderman pentru a-l aduce mintenaș acolo unde îi era locul: în
biblioteca Academiei.
Altă întrebare care se naște din cele povestite mai
sus: cine a informat Mossadul despre existența la Paris a Jurnalului lui
Filderman? Am avut impresia că Eugen Simion bănuia că trădarea - căci trădare a
fost -, venise din partea unui membru al Academiei Române, participant la
ședința la care Eugen Simion pusese în dezbatere oferta marelui ovrei
Filderman. Dar nu a pronunțat niciun nume. Așadar, conchid eu, Mossadul are
cârtițe în rândul nemuritorilor din Academie? E vorba de evreii, nu puțini,
care fac parte din inventarul uman academic. Câți dintre ei lucrează în timpul
liber pentru interesele sionismului kazar? Care dintre ei a raportat la Tel
Aviv cele aflate de la Eugen Simion?! Căți dintre ei au transmis informația
care a văduvit biblioteca Academiei Române de ceea ce îi aparținea de drept,
prin voința lui Wilhelm Filderman, fie-i numele binecuvîntat!
Merită subliniat faptul că gestul de corectitudine al
celui care a fost ani de zile liderul evreilor din România a intrat în conflict
cu atitudinea ticăloasă a evreilor bolșevici, sioniști, astfel că atunci când
vorbim de ticăloșia evreiască este bine să ne amintim că printre evrei s-au
aflat și exemplare umane de mare ispravă, cum a fost Wilhelm Filderman și
secretarul său particular, numitl Gruber.
Închei enunțând întrebarea cea mai interesantă care
rezultă din cele de mai sus: așadar Wilhelm Filderman i-a lăsat Jurnalul în
custodie mai tânărului său secretar particular, cu înțelegerea ca acesta să
predea Academiei Române prețiosul manuscris atunci când în România guvernul
comunist va cădea! Întrebare: de unde a știut Filderman cu atâta siguranță că
guvernul comunist din România va sucomba și că secretarul său va fi în viață în
acel moment? Wilhelm Filderman a murit în 1959, iar regimul comunist a căzut în
1989! De unde a știut Filderman că soarta regimurilor comuniste este să cadă
relativ curând? În ce calitate a deținut marele evreu această informație? Și de
la cine a primit această informație? Ce l-a făcut să fie sigur că regimurile
comuniste vor cădea?
A căzut regimul comunist din România după decembrie
1989 și a fost înlocuit cu un regim de control kazaro-sionist aproape total! Un
regim care protejează în continuare strategiile anti-românești, din care face
parte și ocultarea Jurnalului rămas de la Wilhelm Filderman. Gest de colaborare
ticăloasă al statului Israel la eșafodajul de minciuni urzit în jurul numelui
mareșalului Ion Antonescu.
Nota bene. Apendice la cazierul penal al unui stat
banditesc lipsit de onoare – statul Israel:
Ion Antonescu a fost conștient că la sfârșitul
războiului va da socoteală cu privire la regimul de care au avut parte evreii
sub guvernarea sa. Drept care a adunat din vreme o serie de documente care
dovedeau protecția acordată de Ion Antonescu evreilor, inclusiv în
Transnistria. Ion Antonescu nu a mai apucat să pună în valoare această arhivă.
La intrarea rușilor în România aceștia au capturat documentele privitoare la
evrei și nu le-au dat niciodată publicității, circulației specialiștilor. După
1990, emisarii statului Israel s-au prezentat la autoritățile ruse și au
negociat cumpărarea arhivei Ion Antonescu. Nu se știe dacă rușii au păstrat o
copie a documentelor respective. Documente de mare importanță pentru istoria
românilor. Gestul Israelului de a ascunde adevărul pentru a putea pune în
circulație minciunile ordinare privind regimul mareșalului Ion Antonescu este
greu de apreciat între oameni de onoare. Resimte cineva dintre evrei rușinea
pentru această manieră de a concepe relațiile între popoare, între state?!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu