luni, 2 august 2021

Vasile Luca - Dulce grai și sfânt pământ

 



Dulce grai și sfânt pământ

 

 

~*~

 

Cum aș putea să-ți mulțumesc

Țară dragă rai ceresc

Țara mea prin jertfi de sânge

Dor doinit, a pâinii frângeri

 

Bucium peste vârf de munți

Dulce cânt pe-al țării frunți

Lacrimă surâs de mamă

Este-al dragostei maramă

 

Dulce grai și sfânt pământ

Ne sunt leagăn în cuvânt

Prinse-n flamura măiastru

Roșu galben și albastru

 

Roșu de la grele lupte

Galben holde n-aurite

Iar albastru cer deschis

Ne sunt inimii aprins

 

Tot ce-n lume-i românesc

Poartă har Dumnezeiesc

Pace, dragoste, credință

Ne sunt vieții biruință

 

Semnul Crucii întreit

Îl purtăm în-dăltuit

Ne ajută și ne-nvață

În credință ne înalță

 

Vă purtăm în gând curat

Din robii ne-ați înălțat

De istorii… păstrători

În Uniri… biruitori

 

Suntem noi de când ne știm

Omenia o iubim

Celui care ne-a fost frate

L-am cinstit pe-ndestulate

 

Celor ce ne-au dușmănit

Răul ce ni l-au dorit

S-a întors asupra lor

Precum trăsnetul din nor

 

Îmi plec fruntea în-smerit

Dinspre-apus spre răsărit

Mă înclin în fața Ta

Drag Român și Țara mea!

 

~*~

Vasile Luca

 

Sursa: MRC








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu