luni, 2 august 2021

Adrian Munteanu -VIDEOSONET 28 – Un vagabond

 



Adrian Munteanu -VIDEOSONET 28 – Un vagabond

 

Compasiune și nepăsare, admirație și dispreț, generozitate și avariție, sunt atribute care califică propria ființă, mereu cercetată de gestul poetic în neobosita sa căutare de sine.

 

Raportându-te la exterior, te definești pe tine însuți.

 

Ceea ce dă anvergură este primatul cercului în detrimentul privirii unilaterale.

 

Nimic nu e în absența ta.

***

 

 

https://youtu.be/aLA0i5rD-C8

 

 

 

UN VAGABOND

 

 

 

Un vagabond, pe-o stradă cenușie,

 

Cotrobăia-n gunoi cu stăruinţă.

 

De vă surprind, vă cer îngăduinţă,

Dar l-am adus în casă, neam să-mi fie.

 

 

Dorind să-l văd ca oricare fiinţă,

Eu faţa i-am spălat cu frenezie,

L-am parfumat, mai chipeş să se ştie,

Cât mai gătit s-arate cu putinţă

 

 

 

Veşminte noi îi pregăteam, de gală.

Avea să stea pe-un scaun ca-ntr-un jeţ,

Dar a mânjit ingrat întreaga sală

 

 

 

Pe care elu puneam atâta preț.

 

N-am reușit să-l fac bărbat cu fală.

 

El a făcut din casa mea coteț.

 

 

~*~

Adrian Munteanu 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu