marți, 27 iulie 2021

Adrian Munteanu - JOIANA ȘI MIȘU (antisonet 6)

 



VIDEOSONET 27

 

Nu am găsit până acum o manieră de a construi poezie pe care să nu o poată aborda sonetul. Încă un semn al valabilității formulei sale armonice care exclude expresia fără culoare.

De la dragoste la promiscuitate, de la palat la grajd, de la experiment la antisonet, așa cum am denumit căutările mele referențiale, formula sa concentrată păstrează o neobosită libertate de mișcare.

 

https://youtu.be/kkt3mUG2xYQ

 

 

JOIANA ȘI MIȘU

antisonet 6

 

 

~*~

 

În grajd Joiana gata e să fete

Şi porcul Mişu stă cu paiu-n gură;

Mai am trei curci şi-o raţă-n bătătură;

Vărul Năică vrea să-şi lase plete.

 

Gândeşte tata iar la băutură.

Sătul de coasă vrea să se îmbete.

Cu Bonux mama o să scoată pete;

În Sportul scrie că un meci se fură.

 

La anul, gata, nu plecăm cu vize.

Bocancul stâng mă supără la mers.

Bolnav de gută unchiul face crize.

 

„Haideţi la vot!” de ploi pe zid s-a şters,

La TVR au început „surprize”.

Pe cerul gri s-a rătăcit un vers.

 

*

https://youtu.be/kkt3mUG2xYQ

 

~*~

Adrian Munteanu





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu