marți, 27 iulie 2021

IRINA LUCIA MIHALCA - Sunet coborât din Cer

 





Sunet coborât din Cer

 

 

 

~*~

 

 

Fidel inimii, mereu şi nicicând,

te-ntorci la prima trăire,

zbor repetat,

la nesfârşit şi irepetabil,

spre cerurile cerurilor,

te desprinzi de lume,

ai nevoie de-o inimă să simtă

şi ochi care să vadă.

Vocea mea, rămasă ascunsă,

undeva în cele mai adânci cute,

te poartă-n lumi aşezate lăuntric,

o dulce unduire spre tărâmul din noi.

 

- Copilă cu ochi senini

ce-n suflet mi-ai adus veşnicia,

adu-ţi degetul şi pune-l în coasta mea

de unde-ai fost luată,

schimbă-mi inima, rămâi etern în ea!

- îţi cântă inima înlăuntrul inimii mele,

şoaptele ei îţi poartă paşii spre mine.

Nu clipa te face fericit,

nici trăirea ei,

eternitatea iubirii simţite e clipa!

 

- Îmi cunoşteai, dintotdeauna,

adierile notelor

impregnate pe portativul ei!

Am scris muzica ce-ţi linişteşte

zbuciumul anarhiei interioare

- adevărata apocalipsă de culoarea viitorului -,

am apărut în agonia speranţelor

din spectrul undelor armonice.

 

- O, minune a minunilor,

sunet coborât din Cer,

reaşezi totul într-o ordine divină!

Prezenţă vie ce trupu-l frămânţi

ca lutul pe roata olarului

până voi lua a ta formă,

mireasmă de la viaţă spre viaţă,

în mine trezeşti simţuri rebele,

un tăvălug pe linia destinului!

Atinge-mă,

vei împlini toate aşteptările,

liber voi fi  în oceanul viselor!

Pustiit, în hăul înstrăinării te rostogoleai,

drumul tău, înviat cu apele mele,

ţi-aşează dimineţi eterne.

 

Gol, descoperit în faţa mea,

fă din tot un interes al sufletului,

lasă prezenţa ta să ne contopească-n absolut!

 

 

~*~

15 martie 2014

IRINA LUCIA MIHALCA












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu