marți, 20 iulie 2021

Mihela To: Marian - Am..., Să-mi..., zâmbind

 



Am..., Să-mi..., zâmbind

 

 

~*~

 

Am fost surprins, chiar ofuscat

Să-mi văd mesajul returnat

Dar îngerul ce mă păzeşte

M-a prins de mană ca-ntr-un cleşte

Şi mi-a grăit: Ia şi citeşte

Ce scrie-aici, pe româneşte!

Zău, bre? am zis şi... am citit

Şi-aşa, un pic descumpănit

Am cugetat in sinea mea:

Băiete, ţi-ai găsit belea

Cu fata asta de pe Crişuri

Ce mi te ia făr' ocolişuri...

Ia uite ce frumos zapis

De parcă chiar tu l-ai fi scris

Că-ţi vine ca o mură-n gură...

Ia du-te, bre... la Editură!

 

---------- Forwarded message ---------

Date: dum., 18 iul. 2021 la 19:14

De la: Mihela Dindelegan

Subject: Re: Revista SCRIPTOR nr. 7-8/2021

To: Marian Ilie

 

 

Citesc zâmbind la fiece misivă,

Cum aș citi o cronică de carte,

Mă simt de parcă însămi sunt o divă

Și de cadouri zilnice am parte.

Când nu apuc să lecturez revista,

Eu știu că rezumatu-i la-ndemână

Și plec cu el în gând! "Hasta la vista!"

Spun bucuroasă. Versul mă îngână.

Dar mă întreb ce crainic fără vină

Compune-atâtea versuri vinovate

De-a răspândi în jurul lor lumină,

Când este plin de minți întunecate?

Eu vă propun un pact cu nemurirea,

Că doar o carte nouă nu-i de șagă:

S-o tipăriți, găsindu-i denumirea

De suflet, să ne fie la toți dragă!

 

~*~

Mulțumiri și salutări cordiale de la Oradea!

Mihaela Dindelegan







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu