miercuri, 14 decembrie 2022

GABRIELA RADU - Iată-ma mama!

 




Iată-ma mama!

 

Prima lună :

Bună, mama! Uite-mă, sunt înăuntrul tău, inimioara mea începe să bată împreună cu a ta și e minunat, bătăile inimii tale sunt cântec de leagăn pentru mine.

 

A doua lună :

Bună, mami! Am doar câțiva centimetri, dar te aud... aud vocea ta, a tatei, a bunicilor.. Ce minune să vă simt. Mamă, tu ma faci fericit, iarta-ma dacă uneori te fac să te simți rău.. eu nu vreau, dar cresc și trebuie să-mi fac loc.

 

A treia lună :

Bună, mamă! Încep să înțeleg cum funcționează mișcarea, îmi mișc mânuțele și piciorușele.. Tu încă nu mă simți, sunt abia un bob de fasole, dar te asigur că eu te simt, te aud, simt iubirea ta.

 

A patra lună :

Cresc normal, nu-i așa, mami? Nu te mai supăr prea mult și sunt foarte fericit, nu vreau să suferi... Dimpotrivă, eliberez din celulele mele să-ți îmbunătățească umorul, te ajut cum pot.

 

A cincea lună :

Bună, mama! Ești nelinistita, pentru mine... , așa-i? Nu-ți fa griji, am două mânuțe, două piciorușe, doi ochi care seamănă cu ai tăi, am o inimă, am 20 de degete.. unul mi-l sug încontinuu (cred că îmi vei spune că e un răsfăț, mai târziu). Azi mergi la medic, nu-i așa, mami? Curând vei afla ce sunt, dacă sunt băiețel sau fetiță. Eu știu deja ce sunt, dar nu-ți pot spune, sunt încă timid. Dar tu spui întotdeauna că nu are importanta ce sunt, tot ce contează e să fiu sănătos. Ești un înger, mamă!

 

A șasea lună :

Bună mama! Acum încep să fac salturi înăuntrul tău, mă distrez jucând cu tine și tata când vă luptați să-mi atingeți manuta, dar eu sunt isteț și scap repede.

 

A șaptea lună :

Bună, mama! Aici începe să fie strâmt și tu ești obosită, știu. Dar ai atâta răbdare cu mine.. îmi povestești despre lumea de-afară, despre soare și lună, de ploi și ninsori.. Ce minunat trebuie să fie acolo, afară!... Tu-mi povestești cu-atâta pasiune, chiar dacă uneori vocea ta e tristă pentru lucrurile urâte care se întâmplă, dar mie nu mi-e teamă, știu că vei fi întotdeauna acolo, să mă aperi.

 

A opta lună :

Bună mama! Sunt pregătit, iată-ma cu capul în jos, dar sunt bine, când și când ma împing să ies.. Dar nu este încă timpul, cred că trebuie sa mai aștept puțin. Mulțumesc mamă, pentru tot ce faci, pentru greutatea pe care o porți, iubirea ta pentru mine trebuie să fie imensă.., mult mai mult decât pot simți eu.

 

A noua lună :

Uite-mă mama, suntem aproape gata.. Sunt așa de emoționat! Știi mamă, abia aștept să te văd, să te îmbrățișez și să-ți spun mulțumesc... Mulțumesc pentru aceste luni petrecute împreună, inimă lângă inimă, sânge din sângele tău... Mulțumesc, mamă!

 

Mama, ești aici? Mă auzi?

Încep să împing cu putere, sper să nu te doară prea tare, pot să simt durerea ta dar mult mai mult iubirea cu care mă aștepți.

 

Iată-ma mama!

 

Plâng că m-am născut, pentru ca în sfârșit te văd, te am... Plâng, pentru că în sfârșit pot să-ți spun :MULȚUMESC, pentru viața ce mi-ai dăruit-o... ❤️

 

 

Sursa: GABRIELA RADU









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu