joi, 29 decembrie 2022

Vasilica Grigoraș - SARA MEA NU-I SÂSÂITĂ

 




Vasilica Grigoraș: LECȚIA DE LOGOPEDIE – Să învățăm să pronunțăm corect sunetele: S, Ș, Ț.

SARA MEA NU-I SÂSÂITĂ

 

 

~*~

 

Când răsare soarele

Sara sare sforile,

Când în sus şi când în jos

Sub un soc mai somnoros.

 

Sara sare ca zvârluga,

Soarele îşi pune gluga,

Stropi de ploaie sună-n soc

Sar insectele la joc.

 

Sara fuge şi s-ascunde

Sss, ghiciți pe unde?

Sss, unde e sprinţara,

Cine ştie unde-i Sara?

 

Sprintenă în casă sare

Spunând „S“-ul cât mai tare.

„Sara mea nu-i sâsâită!”

Sare mami, şi-o sarută.

 

PĂPUŞA

 

O păpuşă este Puşa

Ce deschide iute uşa.

Iese şoşotind afară

Cu şoşonii cei de vară.

 

În şoşoni are şosete

De-alea roşii pentru fete.

Dar deodată şuieră,

Şoricelul o sperie.

 

-Stai, păpuşă drăgălaşă,

Nu ţipa precum o laşă!

Îi şopteşte şoricelul,

Jucărie-s mititelul.

 

ANCUŢA

 

Ţi-am spus eu oare

Că sunt o fetiţă mare?

Merg şi la grădiniţă,

Ţopa, ţopa pe străduţă,

 

Şi deodată un căţel lăţos,

Tare ţanţoş şi frumos,

Alerga lătrând la piaţă

Ca să cumpere o raţă.

 

Iar o mâţă siameză

Ce-a fugit de pe dormeză,

Ţăşnind repede, drăguţă,

Ţinta ei, e-o vrăbiuţă.

 

~*~

Vasilica Grigoraș

Publicate în „Artă și candoare”, nr 14, decembrie 2022.

 












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu