marți, 6 iulie 2021

IRINA LUCIA MIHALCA - Te-am găsit, te-am regăsit şi te mai vreau

 



Te-am găsit, te-am regăsit şi te mai vreau

 

 

~*~

 

Te privesc şi mor în fiecare clipă,

mă vei ucide prin cuvinte răscolitoare,

asta simţi acum,

în călătoria spre nicăieri mergi singur,

înţelegi, nu poate fi altfel în căutările tale,

te-ai zdrobit în tine,

n-ai simţit ce era acolo,

mereu ai mers înspre ceva,

de nu mă întâlneai căutai, încă, himere.

Dacă nu am trăit o emoţie cândva,

o trăiesc acum, o tot căutam undeva.

Când treci de-o vamă,

pe un tărâm necunoscut,

aştepţi să vezi un alt teritoriu.

Întinde mâinile să-ţi dau

căldura palmelor,

un vis de vise, dacă îl coborâm

e posibil să ne-mpotmolim!

 

Ai grijă la foc! Sub roua frunzelor tăcerii

o fată de petale uşor s-a ascuns.

Chiar dacă nu ştim drumul,

până vom descifra mesajul

şi după aceea,

lumina ne veghează

să ne-împlinim misiunea.

Rămân o efigie,

acolo, în interiorul tău,

aşa ai să mă găseşti, deschide palma!

 

Ai înţeles. Nu ai ce să cauţi,

doar să trăieşti,

nimic nu trebuie descoperit,

totul există, e-al tău,

ştii că eşti totul,

parte din tine-i în tot şi-n toate!

 

Prinsă în timp, o uşă

s-a deschis o singură dată,

trebuie să intri

pentru a căuta fiorul vieţii.

Cuvântul îşi începe tăcerea.

Pline de pasiune şi sensibilitate,

tremurânde, buzele sângerii

se topesc într-un sărut.

 

Zborul fluturelui,

încă, nu a străbătut drumul vieţii.

Lasă valul să strige,

în fiecare clipă suntem o altă identitate!

De golit complet unde,

în cine, în ce şi cum?

Imaginea mea

rămâne  pe retina sufletului tău,

nu putem renunţa la vise,

împreună vom fi mereu.

Pe un tărâm necunoscut

te-am găsit,

te-am regăsit şi te mai vreau!

 

~*~

12 iunie 2014

IRINA LUCIA MIHALCA










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu