luni, 29 iulie 2024

cătălin afrăsinei - lumină izbită cu piatra

 



lumină izbită cu piatra

 

 

~*~

 

asistam la popularea vidului cu fapte și întâmplări ale altora

profesori universitari invitând studente la prostituția sacră

viața devine morală ca-n dogville

cine aruncă piatra

nu eu și eu

nu eu și eu

sub cerul de plumb topit

lumina e izbită cu piatra

știri (meteo

s-au depășit

cele mai multe recorduri de cod roșu

din pricina căldurii

climatologii n-au mai putut ajunge

la congresul mondial mondial al încălzirii globale

desfășurat sub auspiciile onu)

locuiesc într-un cub din manifestul literar al cubismului

pe latura nordică

uneori mă plimb din colț în colț

urmez bunele sfaturi de departe

și-mi spun

ce victorie măreață

 

~*~

cătălin afrăsinei










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu