sâmbătă, 16 iunie 2018

Popa Genoveva - Printre nori.




Printre nori.

~*~

Îmi place sa privesc cerul în orice moment al zilei sau nopții,
când este senin, ori după furtuni, cand este plin de nori ziua,
dar mai ales noaptea, atât de feeric pictat cu mii de stele,
când urmaresc mișcarea acestora și admir LUCEAFARUL.

Îmi dă o liniște deplină urmărindu-l,
apoi apare dorința sa zbor spre culmi,
pentru a-i fi mai aproape,
la fiecare moment al schimbării.

Când soarele troneaza pe cer,
când apar norii, dar și noaptea,
cu luna si stelele pe el strălucind,
visându-mă undeva pe un CAR.

Am vrut sa îmblânzesc un vultur,
pentru a mă purta spre culmi,
ba chiar mi-am construit cândva aripi,
gândind că voi putea zbura.

dar nimic nu a condus la visul
ce mi-l doream cu atâta ardoare,
culmile munților semeti ,in final,
mi-au satisfăcut parțial realizarea.



Am ademenit, de pe culmea lor, un nor,
făgăduindu-i un cer neînsorit,
numai să mă poarte pe coama lui
spre înălțimile visate.

Pentru a-mi realiza visul copilăriei,
devenit deja obsesiv,
iata-mă plutind împreună
spre culmile înaltului dorit.

Păsări treceau, priveau mirate,
cum coama norului se unduia,
eram transpusă de ceea ce vedeam,
de căderile in gol ori ridicările in neant.

Pană când, o ploaie măruntă, a reușit să strice totul,
de pe nourașul meu am trecut rapid în zbor pe altul,
apoi căderea se repeta, alunecând încet pe un alt nor,
și încet spre locul îmbarcării, pe culmea muntelui.

Niciodată nu trebuie sa ne abandonăm visele,
o denotă clar zborul meu mereu dorit,
care s-a realizat după analize, dorințe, gândiri și speranțe,
chiar de a trebuit să las irealul și imaginația s-ajute.

~*~

Popa Genoveva



Ilustratii de catre pictorul Popa Genoveva








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu