duminică, 14 septembrie 2014

nyaya (I)

Cătălin Afrasinei

lichelelor le este dor de alte lichele
a fost şcoala mea preferată
în urmă cu mai mulţi ani
n’importe quoi
asemănarea dintre viaţa mea şi viaţa altora
era atât de izbitoare
restul sunt numai adăugiri
de facto
un bătrân cu ochii aproape orbiţi
alerga să ne dea un pumn de migdale
dr. bârlădeanu coleg de dormitor
cu AVE cezar radu
faţă de care a trebuit să comentez
manuscrisele primite de la umberto eco
şaptezeci de minute ca la radio
cât eu am vorbit copacii au înflorit
cuprinşi pesemne de astenia de toamnă
începea vara în emisfera australă
era cald şi AVE cezar
îmi descrisese cu lux de amănunte
călătoria de 700 de km în căruţă
din basarabia la timişoara
căruţa n-avea cort prelată
doar un fel de cer posomorât
căruia mai târziu i s-a spus eminescu











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu