luni, 19 noiembrie 2018

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE - NTRU ÎNVIERE




NTRU ÎNVIERE

~*~

mi gonesc paşii pe cărării pustii,
printre stele sute ş mii cu binele,
că eu, Vica, nu te-am uitat
şi pe Golgota ca un Isus
cu drept de a fi mai presus
de moarte prin  cuvinte aparte
urc către creastă, cu a scrisului artă,
că am urcat să văd adevărul
de pe crucea ta,
un superb de proverb:
aură şi nimb  pe Golgota de om înflorind pentru rod
ca să-mi satur sfântul norod profund
şi ca tot ce este bun, cu rostul vieții pe Arca salvării tinereții,
că poporul meu este cu Dumnezeu,
este de dragoste flămând,
în culori-curcubeu drept de a candida la fericire întru înviere.

*
Ana Podaru, dragă,
Ană logojană,
eşti o lume întreagă
şi Dumnezeu ți în suflet,
ți alint în calitatea de poet-om împănat-curcubeu,
c-ai cugetul tău curat şi luminat:
aur cenuşiu strecurat,
veşnicie ce ni te-a născut,
în lumina zilei de început,
c-aşa a vrut din plăcere Dumnezeu
şi-n cinstea lui Eminescu ni te-a dat național raportat la universal
natural punctual şi monumental.


~*~


PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu