luni, 26 octombrie 2020

PAVEL RĂTUNDEANU-FERGHETE - ÎN CONCLUZIE (Anei Podaru)

 



ÎN CONCLUZIE

 

 

~*~

 

Ana Podaru, drăguță, iată vin cu daru, dar din dar de rai și plai

 

cu: un Dumnezeiesc, te iubesc, în pitoresc, sătesc,

 

din inimă, din dragă inima mea, mai cu seamă: plin divin de credință și speranță și, mulțumit, conștință căte am, zână,

 

să-mi trăiești ca-n povești, veste bună,

 

după cum ți se închină, peste prag, în brață, cu drag să mi te trec nevastă,

 

peste al casei prag, cu făinoșag de iubire ce te am: cu drag și făinoșag,

 

în farmec, de poezie, cântec și la sac, petec, ca să-mi dai culoare și valoare,

 

în România profundă și mare,

 

cu Dumnezeu, că și eu provita,

 

sunt cela ce sunt, eu, pe drum spre Golgota,

 

să îmi duc crucea, liniștea,

 

că unde Dumnezeu e,

 

iubire și bine e

 

și, în concluzie: e omenie  de sfântă Românie, a mea,

 

cu drag, să te treacă peste prag, la mulți ani, fericiți ani,

 

să te facă, în realitate nevasta-mi de biserică pitorească, cu multă sănătate, bucate și bani, scumpete, în veci, să nu ți se gate,

 

că de tine, mă topesc de dragoste și dor  de bine,

 

dor și fără tine nu mai pot,

 

în greu și ușor, în ciudă,

 

că și câinii de baladă și haznă, mă latră printre spini și străini colți politici de piatră,

 

pe propria-mi vatră,

 

în cazanie de a patrii limbii române,

 

cu îndemână,

 

în rostul de popor cu timpul lor, a tuturor,

 

că nimic, în viață, nu-i întâmplător,

 

trebuind să cndidez dulce minune și înțelepciune, la fericire, iubire,

 

după cum se spune: pro-omenire, pro-pace și pro-pâine,

 

că ni se cuvine

bio să ne adune, îmbine și combine ca să tragem, zee, sătragem cu grijă linie,

 

cu a lui Dumneze vrere și plăcere, să fim cu a fi, în al nouălea cer, pâine de zi de zi:

 

"laudator temporis acti, Dumnezeu îți mulțumesc,

 

că îngădui să te iubesc, alduit cum ești de povești cerești, în visu-mi roz sunt veșnic, cu tine, în stare fără covid, în stare, duduie, de omenie,

 

stare triunfând național și mondial,

 

monumental-univerasal,

 

stare de bine, stare de Românie!"

 

 

~*~

PAVEL RĂTUNDEANU-FERGHETE









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu