sâmbătă, 3 decembrie 2022

Adrian Botez - PLUTESC MII PĂSĂRI PESTE RÂU

 



 

PLUTESC MII PĂSĂRI PESTE RÂU

 

 

~*~

 

Plutesc Mii Păsări peste Râu : în orice Val – își lasă-o Pană...

...E-Amurg în Lume și în Munți – iar Malurile-s – tot – o Rană...

Mii Păsări (...poate Mii de Fluturi...) îi spun ”adio”-Acestei Lumi :

Ele  se-nalță peste Zare : ACOLO – TOATE-or fi MINUNI...!

 

...”luați-mi – în Cârdul vost' Galactic - și Sufletul meu Urgisit :

m-au stins aceste Vechi Tărâmuri : ORICARE CEAS MI-AU RĂSTIGNIT...

Vecinu-mi CRIST mi-a spus - și-i VREDNIC ! – că ÎNVIEREA-mi s-a-mplini

Doar când – pe Cer – un STOL-DIN-STELE – voi fi zărit și întâlni...”

 

...iar Păsări-Îngeri mă privesc - și – blând – mă-ntreabă – ca un Vânt :

Dar ce-ai făcut să meriți ZBORUL ? – Întâlniși SFINXUL – pe Pământ ?

...smerit – eu le răspund – în Șoaptă (...dar se aude și în Cer !) :

 

Păzit-am ARMONIA SFÂNTĂ – căci STRUNA mea e de TRUVER...”

...Atunci – în Cârdul lor Galactic – s-a fost deschis un CER APRINS

și-am înțeles că doar NEBUNII – cred CÂNT – că...POATE FI ÎNVINS !

***

 

 

~*~

Adrian Botez














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu