duminică, 18 decembrie 2022

Virgil Ciuca - EROILOR NOŞTRI LEGENDARI

 



LOR LE DATORĂM LIBERTATEA PE CARE O TRĂIM ASTĂZI

EROILOR NOŞTRI LEGENDARI

 

Dacă marile iubiri s-au născut din durere, şi aceste versuri mi-au fost murmurate de ultimele gânduri ale unor fiinţe, ce au trecut pragul clipei supreme, ideii care n-au voit să moară odată cu acei oameni nevinovaţi căzuţi ăn lupta pentru LIBERTATE

din

Decembrie 1989.

 

 

GLORIE ETERNĂ

Ţara mea iubită,

 

Ţara mea de dor-

Când ai fost lovită

 

De vrăşmaşul crunt

Şi necruţător-.

Din pământul sfânt

Sânge-a izvorât,

Fii tăi s-au stins,

Mult au pătimit,

Cerul s-a aprins.

Căci durere cruntă

Te-a cuprins pe tine,

 

Doliu te-a-nvelit-

Şi-n triste ruine,

 

Doamne, au pierit.

Eroi legendari, iată,

Vă presărăm flori

Peste ţărâna udată

De-a ochilor rouă –

Fiindcă niciodată

-Nu veţi fi uitaţi!

Vă iubim, copii,

Bunii noştri fraţi,

Părinţi şi surori -

Glorie şi flori!...

 

 

 

CUNUNI DE FLORI

BRAVILOR EROI

 

Cununi de flori să presăraţi

Peste ţărâna-ntregii ţări!

Am fost jertfiţi nevinovaţi1

Aprindeţi lumânări,

Să lumineze peste zare,

Să mai putem vedea

Câmpii şi munţii-nalţi

Şi mărea-n depărtare1

Iubită ţară, te-om ruga:

Mamă, doliu nu purta!

Îmbracă-ţi trupu-n peruzea,

Şi mai frumoasă să arăţi1

Grădini de flori vei ridica.

Iar din petale ne-mpletiţi

Drapelul nostru sfânt.

Fraţi, neveste şi părinţi1

Încet lăsaţi-l pe mormânt,

Căci vrem să-l încălzim

Cu răsuflarea noastră1,

Noi veghem şi vă iubim!

Din trupurile noastre crească

Zambile, crini, mărgăritare1

Din suflete, rouă de argint.

Priviţi! În fiecare floare1

E visul nostru împlinit,

Un dor nespus de mare.

1Viaţa, noi am îndrăgit,

Dar soarta neagră ne-a lovit

Cu mâna ei ne-ndurătoare.

Lumea asta-i trecătoare1

Dragi români, părinţi iubiţi

 Pământu-ntreg să-l răsădiţi,

Să puneţi floare lângă floare,

Din flori primi-veţi bucurie;

Voi, buni fraţi, ne uitaţi!1

În ţara noastră să nu fie

Nicicând războaie şi urgie...

Doar Libertate şi frăţie!

Aprindeţi stelele de pe drapel,

Iar PĂCII daţi un porumbel

Să-aducă ramura de măslin1

La toţi oamenii de pe pământ.

Petale dulci lăsaţi să cadă –

Mai albe ca fulgii de zăpadă,

Acopere plaiul ţării sfânt;

Peste durere1Vă iubim!

* * * * * *

Viaţa, Dumnezeu când ne-a dat,

Pământu-ntreg ne-a dăruit,

El ura neagră-a alungat

Prin jertfa Lui ne-a mântuit.

 

 

GHIOCEI ÎNSÂNGERAŢI

Varianta

 

O, primăvara vine-ndată,

Şi colţul ierbii se arată.

Mamă, tată!...greu vă este,

Dragii mei, cin’ vă iubeşte?

Cum trăiţi singuri pe lume,

Durerea cin’ să v-aline?

Cum să trăiţi fără mine...

Tot în lacrimi şi suspine?

În pădure de-mi ieşiţi

Printre arbori să priviţi:

De-mi vedeţi un ghiocel,

Să-l priviţi că-i mititel.

Dragii mei să nu-l rupeţi,

Grijă de el să-mi aveţi!

Ghiocelul ce-nfloreşte...

Măicuţa mea, tu priveşte:

Eu sunt, mamă, te înclină,

Atinge-mă cu-a ta mână...

Mai sărută-mă pe frunte,

Să-ţi simt lacrimile multe.

Tată bun, te rog, nu plânge!

Durerea văd cum te frânge.

Toţi ghioceii ce-i zăriţi,

Să le spuneţi la părinţi,

Că şi-n anii următori,

Vom rămâne dalbe flori.

Români dragi să nu uitaţi

Ghioceii-nsângeraţi!

Iarna cât ar fi de grea,

Noi vestim primăvara...

Peste câmpuri, peste zări,

La români, fraţi şi surori –

Timpul marilor schimbări

L-au adus dalbele flori.

Suntem ghiocei înfloriţi,

Ducem dorul de părinţi.


~*~

 MARIN VOICAN GHIOROIU

 


*****


Felicitari pentru talent si trairi, Marinica!

 

Imi este greu sa mediatizez poeziile tale despre EROI IMAGINARI caci sub pretextul inlaturarii dictaturii si urii manipulate impotriva Ceausestilor, lovitura de Stat din Dec. 1989 pusa la cale de "Marile Puteri" vinovate de crime si scalavi pentru care eu astept sa plateasca, "lovitura"  executata cu imbecilitate si obedienta  de generali de Armata si de Securitate pe care eu si foarte multi o consideram un ACT DE INALTA TRADARE care a continuat cu dezarmarea, jefuirea si transformarea Romaniei intr-o jalnica colonie!

 

Numeste-mi cel putin un erou Marinica! Cumva e Tokes, Stanculescu si alti generali caca'n cizme ai Armateti si Secuitatii Satatului!?

 

De ce Marinica populatia Tarii cu mic cu mare a aplaudat privatizarea pe nimic de la apartamente la marile intreprideri, institute de cercetare si active bancare, bogatii naturale, plus apele si pamntul si acum tara este indatorata cu peste 120 miliarde iar tinerii despre care vorbesti au plecat in pribegie pentru un loc de munca! Din pacate insa intre emigranti sunt si multi "fosti" fostii pcr-isti si utc-isti carora nu le pasa de Tara si Neam, cersesc, se dedau la furtisaguri si denigreaza Tara, mandrii ca se pot bucura de libertati sexuale si religioase!

 

In America Marinica chiar si o familie din clasa de mijloc munceste toata viata si muncesc pana-i ia dracu ca sa aiba o locuinta personala iar voi "revolutionarii Romaniei" ati pus de-o lovitura si ati primit deamoaca apartamente si onoruri plus pensiile de serviciu nerusinate!

 

Romania este una dintre putinele Tari cu majoritatea popoulatiei posesoare de locuinte particulare plus impropietariri cu pamanturi si onorutri!-asta a insemnat pentru romani lovitura de Stat- dar Romania a ajuns in numai TREIZECI DE ANI si una dintre cele mai indatorate tari din lume!

 

Cum de actualele generatii de romani au adoptat "tradarea de Tara si Neam ca sport national?

Cum Marinica?

Cum Marinica de Tara este condusa de alogeni, tradatori de Tara, puscariabili si inculti si cum de cei peste 7 milioane de comunisti au devenit peste noapte si crestini si democrati!

 

Dintre "eroii" din trecut care au stat ani in transee si au luptat si goi si infometati si nu numai la Cotul Donului nici unul nu s-a bucurat de privelegiile unor mii de "revolutionari" uni beti uni drogati, alti infiltarti pentru manipulare!

 

DESPRE ACEI EROI  SCRIE MARINICA DACA AI TALENT SI SUFLET ROMANESC!

 

Ati fost comunisti cel putin sapte milioane din populatia activa a tarii TOTI DAR ABSOLUT TOTI TRADATORI DE TARA SI NEAM!

v-ati imburghezit cu totii peste noapte

 

De ce Marinica de ce?

 

Eu si acum mai am de recuperat 2 ha de pamant, mostenirea de la Tata, iar comunistii si familia regala la fel ca si BOR si Academia - doua institutii PRIVATE - au primit mii si mii de hectare pe care nu le-au avut si la care nu au dreptul niciodata!

 

Hala eroi!

 

Multe dintre cenaclurile, editurile, afacerile mai mici sau mai mari, uniunile de creatie sunt "propietati" ale fostilor securisti si activisti care au practicat politia politica si a caror victima am fost si am ramas eu si acum!

 

Ai fost chiar tu martor - si ai incercat sa-mi ei apararea - la doua din lansarile mele de carte din Romania!

 

Deci nu poti zice ca nu stii si ca nu-i adevarat!

 

Organizatii oculte-globaliste - au otravit si mintea si sufletul generatiilor viitoare de romani, si asta ma doare!

 

Virgil Ciuca

New York

12/18/2022

 

PS: imi cer iertare, sunt destul de iritat cand scriu si nu-mi mai revad nici greselilel de ortografie si nici ideile care poate pe alocuri ar trebui putin putin indulcite! ...mi-e sufletul mult prea amar Marinica!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu