marți, 25 septembrie 2018

Popa Genoveva - Început de toamnă.




Început de toamnă.


~*~

Pășesc agale într-o frumoasă zi de toamnă,
Pe o stradă lăuntrică și pustie, simțind cum gânduri mă apasă,
La toamna de sfârsit a vieții, deși visam și eu, ca mulți, la iarna
Dăruită de Creator multor călători ai acestui mapamond.


Iubesc iarna, născută fiind chiar în acest anotimp,
O iubesc fiindcă o așteptam, să pot zbura măcar pe schiuri,
Pentru mulți nefiind însă la fel de așteptată,
Simțeam însă că numai ea mă reprezenta cum eram.


Sunt trecători ce intrând în suflet, au lăsat ferestrele deschise,
Apoi plecând, au adus dezamăgiri dincolo de firescu,
Uităm că singurătatea pașilor vine din interior,
Nu din numărul celor care au interacționat cu tine.


Din viață am luat doar ce am putut, nu ce am dorit,
M-am bucurat de lumină, de dăruire și uneori cădere,
De generozitate, de iubire, și de curățenie sufletească,
Deși știam că nu ele au preț în anii ce i-am trăit.


Încerc să deschid poarta sufletului cu credință și loialitate,
Numind asta prietenie, sinceritate, bună credință,
Alegând să primesc omul cu demnitatea lipsei de minciună,
Simțind dăruirea și fericirea în formele cele mai înalte.


Uit să imi închid ferestrele sufletului uneori,
Trezindu-mă cu inima-n dezordine și chiar sfârtecată,
De aceea gândesc că sensibilitatea mea acută,
Mă va face să devin alergător de cursă lungă, singuratec.


Regrete nu mă încearcă, așa consider a rămâne,
Deși totul va conduce la singurătate și durere,
Realizez însă că fără iubire, generozitate, dăruire,
Chiar compasiune, nu-mi doresc alt mod de a exista.


~*~


Popa Genoveva




Tablouri de Popa Genoveva











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu