vineri, 20 noiembrie 2020

Virgil Ciucǎ - A revenit teroarea-n Romȃnia

 



A revenit teroarea-n Romȃnia

Ȋn amintirea unui Crǎciun sȃngeros

 

 

~*~

 

A revenit teroarea-n Romȃnia

Ne “lamentǎm” cǎ nu avem armatǎ.

Ne ”lamentǎm” cǎ Țara-i dezbinatǎ

Dar suportǎm cu stoicism sclavia!

 

De sǎrbǎtori ne-am omorȃt eroii

La ordinul puterilor oculte

Puține-au mai rǎmas din “cele multe”

Dar am ales sǎ ne conducǎ boii

 

Evlavios cerșim la țǎri haine

Sǎ nu ne ia din vatrǎ și cenușa

“Ei” ne-au blocat “Reȋntregirii” ușa

Ne ȋnjosesc ambasade strǎine

 

Teroarea bȃntuie iar Romȃnia

Ne-au luat pǎmȃntul, ne-au luat libertatea

Cu rugǎminți ne cerșim demnitatea

Neputincioși acceptǎm silnicia

 

Am fost ȋmpinși spre anul disperǎrii

Și am serbat Crǎciunul sȃngeros

Cȃnd ne-am ucis conducǎtorul Țǎrii

Cin’ ne-a decis prezentul dureros?

 

Rǎspund tot eu: “….EI”

 

 

~*~

Virgil Ciucǎ

New York

17 noiembrie 2020








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu