duminică, 1 noiembrie 2020

Marian Ilie - Pe tine nu te mai aştept

 



Pe tine nu te mai aştept

 

~*~

 

               Versuri: Marian Ilie                 Muzica: Marcel Morărescu

 

                Strofa I-a

Pe tine nu te mai aştept

Nu-mi pasă dacă-i rău sau bine

Să mă gândesc încă la tine

Ca un statornic înţelept

Şi, credincios legilor firii,

Din drumul meu să nu m-abat

Rămânem pe vecie mirii

La nunta ce nu s-a-ntâmplat

 

                Refren:

Că te-am iubit cum doar poeţii

Iubesc, înveşmântaţi în har

Şi-i plăsmuiesc icoane vieţii

Iubirii înnălţând altar

Te-am adorat şi rău nu-mi pare

Nici să te uit nu aş putea

Rămâi, dar, muza călătoare

Iluminând singurătatea mea.

 

                Strofa a II-a

Pe tine nu te mai aştept

N-aş mai trăi a doua oară

Acea iluzie fugară

Cu un deznodământ nedrept

N-a fost să fie de durată

Te-ai dus, dar visul nu s-a şters

Rămâi, dar, steaua adorată

Călătorind prin univers

 

                            Refren:

   Că te-am iubit cum doar poeţii…

 

 

~*~

Expresie vie a impletirii poeziei cu muzica, romanta castigatoare a Premiului Ionel Fernic la recenta editie a Festivalului Crizantema de Aur.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu